۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۷۰۰۴۶۳
امام جمعه موقت کاشان مطرح کرد؛

بصیرت؛ لازمه پیروی از سیره شهدا

بصیرت؛ لازمه پیروی از سیره شهدا
اصفهان - حجت الاسلام اسلامی تبار داشتن بصیرت را لازمه ادامه راه شهدا دانست و گفت: باید از انقلاب اسلامی که شهدا برای حفظ آن جان خود را دادند دفاع کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار در دیدار با خانواده‌های ۱۳ شهید محدوده مسجد ترک آباد این شهرستان، گفت: شهدا در راه دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و اهل بیت(ع) به جبهه رفتند و در نبرد با دشمنان اسلام به شهادت رسیدند.

وی به لزوم ادامه راه شهدا اشاره کرد و افزود: ما امروز باید از انقلاب اسلامی که شهدا برای حفظ آن جان خود را دادند دفاع کنیم و ادامه دهنده راه شهدا و آرمان‌های شهدا باشیم.

امام جمعه موقت کاشان تأکید کرد: دفاع واقعی از انقلاب اسلامی و آرمان‌ها شهدا و امام شهدا و رهبر معظم انقلاب دفاع از قرآن و فاطمه زهرا(س) و امیرمومنان(ع) و اهل بیت(ع) است.

حجت الاسلام اسلامی تبار داشتن بصیرت را لازمه ادامه راه شهدا دانست و اظهار داشت: امیرمومنان(ع) می‌فرماید، این راه هم نیاز به استقامت دارد و هم نیاز به بصیرت دارد و بدون داشتن استقامت و بصیرت ادامه راه ممکن نیست.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم به مناسبت حماسه ۱۹ گفت: هر سال نوزدهم دی را همه ملت ایران به ویژه مردم با بصیرت قم همچون یک مقطع تاریخىِ گویا و زباندار به رخ مستکبران عالم می‌کشند و حقیقتا هم حادثه‌ای مانند ۱۹ دی به رخ دشمن کشیدنی است.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به اینکه حادثه ۱۹ دی از ابعاد مختلفی قابل توجه است، افزود: در حادثه ۱۹ دی بصیرت، موقع شناسی، دشمن شناسی، مجاهدت و اقدام و فداکاری موج می‌زند.

به گفته وی امروز نیز در پاسداری و دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا و امام شهدا و رهبری نیازمند داشتن بصیرت، موقع شناسی، دشمن شناسی، مجاهدت و اقدام و فداکاری هستیم.

امام جمعه موقت کاشان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب به عنوان دیده بان انقلاب اسلامی با بصیرت و هوشیاری از خیمه انقلاب دفاع می‌کنند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات