۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۷۰۱۴۶۴
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان:

مسابقات علمی میان خواهران طلبه لرستان برگزار می شود

مسابقات علمی میان خواهران طلبه لرستان برگزار می شود
لرستان - مهرابی از برگزاری مسابقات علمی بین طلاب مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این مسابقات افزایش انگیزه مطالعه و رقابت سازنده بین طلاب است.

اکرم مهرابی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: به منظور تشویق و ترغیب خواهران طلبه، به مطالعه، تحقیق و ایجاد فرصت های مناسب برای اعتلای علمی ایشان،  مسابقات علمی طلاب برگزار می شود.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: با اجرای مسابقه علمی، در تلاش هستیم که گام دیگری در بهبود وضعیت آموزشی طلاب و مدارس علمیه خواهران برداریم.

وی عنوان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات علمی، ایجاد و افزایش انگیزه مطالعه در بین طلاب و ایجاد رقابت سازنده بین طلاب و مدارس علمیه خواهران است.

مهرابی بیان کرد: دستیابی به اطلاعات عینی و واقعی از سطح علمی و کیفیت آموزشی حوزه ها و تحلیل اطلاعات، به منظور شناخت عوامل مؤثر در کیفیت آموزش از دیگر اهداف برگزاری مسابقات علمی بین طلاب است.

وی اظهارکرد: با برگزاری مسابقات علمی بین طلاب مدارس علمیه تلاش می شود که استعدادهای برتر طلاب کشف و این استعدادها را در مسیر رشد و شکوفایی هدایت کرد.

مهرابی در پایان عنوان داشت: طلاب جهت دریافت دفترچه راهنما و ثبت نام در مسابقات علمی می توانند به مدارس علمیه خواهران استان مراجعه نمایند./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات