۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۷۰۱۵۵۶

افزایش زائران اربعین سال آینده در عراق

افزایش زائران اربعین سال آینده در عراق
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور از پیش بینی افزایش ۱۰ درصدی زائران اربعین حسینی درسال آینده نسبت به سال ۹۸ منوط به کنترل شرایط کرونا ویروس در هر دو کشور ایران و عراق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از جام جم آنلاین، سیدمجید میراحمدی در حاشیه برگزاری جلسه قرارگاه ستاد ملی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران با اشاره به انتصاب محمدتقی باقری به عنوان دبیر ستاد اربعین کشور گفت: روز گذشته سه انتصاب در مجموعه وزارت کشور شامل مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، مدیرکل امور انتظامی و دبیر ستاد اربعین کشور انجام شد که در همین راستا محمدتقی باقری به عنوان دبیر ستاد اربیعن منصوب شد.آقای باقری بیشتر به استخدام وزارت کشور درآمده و در گذشته در مجموعه وزارت کشور در پستهای همچون فرماندار، ارائه خدمت کرده است.

وی افزود: امیدواریم تلاشهای ایشان موجب تسریع روند حضور زائران برای اربعین حسینی در کشور عراق شود پیش بینی می‌کنیم در سال آینده اگر شرایط کرونا ویروس اجازه بدهد با افزایش ۱۰ درصدی زائرین اربعین حسینی نسبت به سال ۹۸ مواجه باشیم.

وی تاکید کرد: هنوز با مسوولان عراقی در خصوص برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی جلسه و صحبتی نداشتیم اما قطعا برگزاری این راهپیمایی منوط به کنترل شرایط بیماری در داخل کشور و همچنین کشور  عراق دارد.

ارسال نظرات