۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۶
کد خبر: ۷۰۲۰۰۳
وزیر میراث فرهنگی و گردشگری:

زعامت جبهه مقاومت با ایران اسلامی است

زعامت جبهه مقاومت با ایران اسلامی است
ضرغامی با اشاره به تقابل جبهه استکبار و مقاومت گفت: رهبری و زعامت جبهه مقاومت با ایران است و دشمنان ما صبح تا شب این واقعیت را فریاد می زنند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، امشب در برنامه ده شب ده سخنرانی به مناسبت ایام الله دهه فجر که در مسجد چهارمردان برگزار شد با اشاره به قدرت انقلاب اسلامی گفت: از همان سال اول گفتند انقلاب سقوط می کند و تا به امروز این را تکرار می کنند در حالی که ایران و انقلاب اسلامی روز به روز قدرتمندتر می شود.

وی با اشاره به تقابل استکبار و جبهه مقاومت ابراز داشت: رهبری و زعامت جبهه مقاومت با ایران است همچنانکه زعامت جبهه استکبار با آمریکا است، دشمنان ما صبح تا شب این واقعیت را فریاد می کنند.

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری انقلاب را از مردم دانست و اظهار کرد: مردم پای چیزی که خون داده و از خودشان است، ایستاده اند و در اثر ایستادگی نهال نوپای انقلاب به درختی تنومند تبدیل شده است.

ضرغامی با اشاره به آیه 44 سوره غافر تصریح کرد: ما در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم و خداوند همه را امتحان و آزمایش می کند، برخی از آزمایش فقر سربلند بیرون می آیند اما از امتحان ثروت موفق بیرون نمی آیند، سختی و راحتی، فقر و ثروت هر دو مایه امتحان و آزمایش است.

وی افزود: فضای مجازی در کنار همه فوایدش اما آسیب هایی دارد که حق را باطل و باطل را حق جلوه دهد و منکر و معروف را برعکس به نمایش گذارد، می خواهند بوسیله فضای مجازی فواید انقلاب نادیده و به جوانان ما بگویند انقلاب اشتباه مردم ایران بوده است، در حالی که انقلاب فواید زیادی برای مردم ما داشته و دارد.

ضرغامی با اشاره به تلاش و خدمات دولت آیت الله رئیسی تصریح کرد: امروز دولتی برسرکار آمده که نگاهش به مردم است و نگاه سابق که به کدخدا بود از بین رفته است، مردم باید با صبر خود همانگونه که تا امروز صبور بودند به این دولت کمک کنند.

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری با اشاره به اینکه برعکس آنچه در رسانه های بیگانه و شبکه های مجازی خود از انقلاب و آزادی و پیشرفت بانوان دوران پهلوی نشان می دهند، خاطرنشان کرد: باید بگویم که پیشرفت بانوان را در قبل انقلاب و بعد آن مقایسه کنید، بانوان ما پس از انقلاب به قله های اوج رسیده اند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی از قم
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
این زعامت افتخاری است که مدیون شهدا و رزمندگان عزیز کشورمان هستیم
0
0