۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۷۰۲۱۴۵
فلسطینی‌ها:

رژیم اشغالگر بر وجبی از خاک فلسطین مشروعیت ندارد

رژیم اشغالگر بر وجبی از خاک فلسطین مشروعیت ندارد
در بیانیه پایان نشستی که با حضور صدها فلسطینی ساکن نوار غزه علیه شهرک‌سازی صهیونیستی برگزار شد بر عدم مشروعیت رژیم صهیونیستی تأکید شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، صدها فلسطینی ساکن غزه امروز (سه شنبه) به دعوت حماس در نشستی مردمی تحت عنوان « الاستیطان الى زوال» (شهرک‌سازی رو به نابودی) شرکت کردند.

بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، «داوود شهاب» از اعضای ارشد جهاد اسلامی فلسطین در این مراسم گفت، روش سیاسی تشکیلات خودگردان پوششی برای شهرک‌سازی و یهودی‌سازی رژیم صهیونیستی است.

وی خلال توضیح بیانیه پایانی این نشست بر عدم مشروعیت رژیم صهیونیستی در هر وجب از خاک فلسطین تأکید کرد و بار دیگر حق ملت فلسطین درخصوص مقاومت در تمامی انواع آن را یادآور شد.

در بیانیه پایانی این نشست بر ضرورت مقابله با شهرک‌سازی، «الحاق» و توسعه طرح‌های استعماری و نیز مقابله با آن با تمامی ابزارها تأکید شده و به اتخاذ طرح‌ها و راهبردهایی برای حمایت از ایستادگی ملت فلسطین فراخوانده شده است.

در ادامه بیانیه مذکور تمامی ملت فلسطین در کرانه باختری و تمامی قوا به تشکیل کمیته‌های حمایت مردمی برای مقابله با شهرک‌سازی فراخوانده شده‌اند و سپس از جامعه بین‌المللی خواسته شده با اعمال فشار، رژیم صهیونیستی را به متوقف کردن این اقدام وادارد.

در پایان این نشست تصمیم گرفته شد ۱۵ آگوست یعنی سالروز فرار رژیم صهیونیستی از نوار غزه به عنوان روز ملی مقابله با شهرک‌سازی تعیین شود./۹۸۸/

منبع: فارس
ارسال نظرات