۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳
کد خبر: ۷۰۲۹۹۰
رییس دانشگاه علوم اسلامی رضوی:

خدمات ارزشمند جمهوری اسلامی را جهادگونه تبیین می کنیم

خدمات ارزشمند جمهوری اسلامی را جهادگونه تبیین می کنیم
خراسان رضوی- حجت الاسلام خیاط با اشاره به فعالیت های تبیینی دانشگاه رضوی، نسبت به ادامه آن به صورت جهادی در بیان خدمات و زحمات ارزشمند نظام جمهوری اسلامی سخن گفت.

حجت الاسلام علی خیاط، رییس دانشگاه علوم اسلامی رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، پیرامون جهاد تبیین بیان داشت: مطالبه جهاد تبیین را قبلا حضرت آقا به شکل دیگر داشتند اکنون به طور صریح بیان فرمودند اما از دوره طرح دستور آتش به اختیار، نسبت به فعالیت جهادی و خودجوش در تبیین ثمرات و برکات انقلاب در مقابل هجمه رسانه ای دشمن، این راهنمایی ها را داشتند.

حجت الاسلام خیاط بیان داشت: دانشگاه رضوی قبل از طرح جهاد تبیین به این شکل، رسالت خودش می دانست که موفقیت های انقلاب اسلامی را در قالب برنامه های مختلف تبیین کند.

وی افزود: اکنون که یک هجوم همه جانبه ای به دستاوردهای انقلاب صورت گرفته و می خواهند این فرصتی که از گرفتاری و مشکلات اقتصادی مردم پیش آمده را مغتنم شمرده و تا می توانند عقده گشایی کنند، دانشگاه به طور جدی تر به انجام وظیفه خود در تولید محتوای مبیین و روشنگرانه و اجرای برنامه خواهد پرداخت.

رییس دانشگاه رضوی بیان داشت: دشمنان به صورت غیر منصفانه ای همه دستاوردها و موفقیت های انقلاب را زیر سوال می برند آن هم به خاطر وجود برخی مشکلاتی که قابل حل و باید برای برطرف شدن آن مسولان تلاش کنند، به نظام و انقلاب در شبکه ها و رسانه های فراوان خود می پردازند و با ایجاد شبه، این حواشی را حاصل ناکارآمدی نظام و اسلام معرفی می کنند در حالی که در همه زمینه ها ایران به نسبت حکومت پهلوی رشد و ترقی و موفقیت بسیار داشته است.
وی افزود: طبق فرمان رهبر معظم انقلاب باید همه کسانی که می توانند به تبیین واقعیت ها و دست آوردها و نیز تقابل با هجمه رسانه ای دشمن  بپردازند به وظیفه خویش عمل کنند بنابراین دانشگاه رضوی در راستای رسالتش از مدت ها قبل اقدام کرده و در وبینارهای مختلف در طول چند ماه گذشته به فعالیت تبیینی پرداخته است.

وی ادامه داد: همه فعالیت ها در چند ماه گذشته در همین راستا بود و به ویژه در دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه روزانه بر اساس نام روزهایی که تعیین شده به تناسب آن هر یک از اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه یک بحث تبیینی رابه عهده گرفته و ارائه دادند.

حجت الاسلام خیاط بیان داشت: فرمایشات حضرت آقا و تاکید تولیت محترم آستان قدس رضوی بر انگیزه برگزاری اینگونه  جلسات افزوده و اعضای هیئت علمی تلاش کردند در این مقطع به وظیفه خود به خوبی عمل کنند.

وی افزود: این فعالیت ها ادامه خواهد داشت و زحماتی که در جمهوری اسلامی صورت گرفته و خدمات ارزشمندی که عرضه شده در هر فرصتی تبیین خواهد شد.

رییس دانشگاه رضوی در پایان بیان داشت: ما وظیفه ارائه مباحث و تولید محتوای تبیینی را داریم از بخش رسانه در آستان قدس رضوی یعنی مرکز ارتباطات و رسانه و دیگر رسانه های کشور در عرصه مکتوب و غیره به خصوص در فضای مجازی انتظار داریم تا می توانند این محتوای تولید شده را تبدیل به محتوای قابل ارائه به سطح کشور و شبکه های اجتماعی کرده و در کانال ها وگروه های مختلف اعم از همسو و غیره به بهترین شکل ارائه کنند.

وی افزود: ما آمادگی محتوا و همکاری در این زمینه را داریم و در بخش های مختلف می توانیم تولید محتوای متقن و با کیفیت داشته باشیم./933/ت302/

جواد رستمی
ارسال نظرات