۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۷۰۳۶۹۱
نماینده ولی فقیه در کاشان:

امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند داشتن تفکر بسیجی هستیم

امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند داشتن تفکر بسیجی هستیم
اصفهان – نماینده، ولی فقیه در کاشان تأکید کرد که امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند داشتن تفکر بسیجی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی بعد از ظهر امروز در اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان کاشان که در کانون جوانه‌های این شهرستان برگزار شد، گفت: کمترین گرایش به غرب در دوران دفاع مقدس بود، اما در ادامه با ظهور شبکه‌های ارتباطی جهانی برخی با گرایش به غرب ازفرهنگ غربی تقلید کردند.

وی افزود: گرایش به غرب در کشور به گونه‌ای بود که رهبر معظم انقلاب به عنوان دیده بان و سکان دار نظام در سفر به مشهد مقدس موضوع سبک زندگی اسلامی را برای مقابله با فرهنگ بیگانه مطرح کرد، چرا که گرایش به بیگانه خطری بود که در آن دوره جامعه را به شدت تهدید می‌کرد.

آیت الله سلیمانی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در ادامه نیز در سفر به سمنان موضوع تهاجم فرهنگی دشمن و در ادامه شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی را تذکر داد بطوریکه برخی غرابگرایان داخلی که غرب را مدینه فاضله می‌دانستند و اداره کشور را بدون ارتباط با غرب غیر ممکن اعلام کردند و معیشت مردم به برجام گره می‌زدند.

به گفته وی برخی نیز در بیرون از کشور تبلیغات وسیعی را برای ناکارآمد معرفی کردن نظام دینی و ولایی آغاز کردند بطوریکه برخی نیرو‌های ارزشی داخلی نیز به آرامی اعتماد خود را ازدست می‌دادند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تاکید بر اینکه ۸ سال تفکر بسیجی دوران دفاع مقدس کشور مدیریت کرد، اظهار داشت: مقبولیت ما از زمانی آغاز شد که تفکر بسیجی بر کشور حاکم شد.

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه تفکر وظیفه‌ای نمی‌تواند کشور را نجات بدهد و این تفکر عقیده‌ای است که کشور را نجات می‌دهد، افزود: نیرو‌های ژاپنی به جای ۸ ساعت ۱۶ ساعت فعالیت می‌کردند که از میزان ۸ ساعت برای حقوق و دستمزد و ۸ ساعت نیز رایگان برای پیشرفت کشور فعالیت می‌کردند.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی تفکری که کشور و مصالح کشور و آنچه که مصلحت کشور است را در اولویت‌های فعالیت‌های خود قرار دهد، گفت: تفکر بسیجی به لباس و محاسن و عمامه و قیافه نیست بلکه تفکر بسیجی نهراسیدن از زندان و قدرت‌ها است.

آیت الله سلیمانی ایران اسلامی را امروز نیازمند داشتن تفکربسیجی درهمه بخش‌ها دانست و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب برای خنثی کردن تبلیغات دشمن برعلیه مرجعیت، مرجع اعتقادی، انگیزشی، دینی و مرجع احساسی معرفی کرده است.

وی افزود: امروز کشور نیازمند تفکر بسیج با محوریت مسجد، محله و همگرایی همه جناح‌ها و گروه‌های سیاسی مسأله محور و موضوع محور است.

نماینده ولی فقیه در کاشان باز بودن درب دفتر مدیران و مسؤولان و پاسخگو بودن تلفن‌های مردمی را شمه ای از تفکر بسیجی دانست و یادآور شد: متأسفانه برخی مسؤولان نه تنها درب دفترکارشان باز نیست و بلکه تلفن‌ها را نیز پاسخگو نیستند و به بهانه برگزاری جلسه به کارارباب رجوع رسیدگی نمی‌کنند./۱۳۰۷/پ210/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱
رزمندگان جان بر کف دوران جنگ تحمیلی الگوی خوبی برا ما بسیجیان هستند
0
0