۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۷۰۳۸۲۳
امام جمعه موقت کرمانشاه:

فرمایشات رهبر انقلاب درباره پیمان شکنی دشمنان را فراموش نکنیم

فرمایشات رهبر انقلاب درباره پیمان شکنی دشمنان را فراموش نکنیم
کرمانشاه - حجت الاسلام خانلری گفت: شاهد مذاکرات تیم ایرانی با کشورهای غربی در بحث هسته ای هستیم با این حال نباید فرمایشات رهبری درباره پیمان شکنی دشمنان را فراموش کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام احمد خانلری در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه در سخنانی اظهار داشت: در آستانه پایان سال شاهد یک تورم و گرانی در سطح بازار هستیم که این موضوع امروز باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم و شهروندان شده است.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: از دولت سیزدهم و نیز مسؤولان مربوطه درخواست داریم که در عمل با گرانفروشی و اجحاف در بازار با قاطعیت هرچه تمام برخورد کنند و اجازه ندهند که عده ای فرصت طلب حقوق مردم را پایمال کنند.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود بیان داشت: این روزها شاهد مذاکرات تیم ایرانی با کشورهای غربی در بحث هسته ای هستیم با حال نباید فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره بدعهدی و پیمان شکنی دشمنان را فراموش کنیم.

حجت الاسلام خانلری تصریح کرد: غربی ها و آمریکایی ها بارها در عمل نشان داده اند که هیچگاه به وعده ها و قول های خود وفادار نیستند، بنابراین نباید مسایل جاری کشور را براساس قول ها و وعده های کشورهای خارجی تنظیم کنیم که این اشتباه بزرگی است.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به اینکه عادی سازی روابط کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی خیانتی بزرگ در حق مسلمین است، گفت: دراز کردن دست دوستی به سمت اسرائیل غاصب به نوعی خیانت به آرمان های اسلام، قدس شریف و ملت فلسطین و بلکه تمام مسلمین است.

حجت الاسلام خانلری در پایان سخنان خود به حادثه شب گذشته و شهادت یکی از نیروهای انتظامی کرمانشاه توسط سارقان مسلح در این شهر اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: از نیروی انتظامی و سایر نهادهای امنیتی می خواهیم که به سرعت عامل یا عاملین شهادت این نیروی رشید انتظامی را پیدا کنند و به قانون بسپارند. /1400/

ارسال نظرات