۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۷۰۴۱۰۸
امام جمعه ازنا:

رسالت حوزه علمیه در گام دوم انقلاب رسالتی سنگین است

رسالت حوزه علمیه در گام دوم انقلاب رسالتی سنگین است
لرستان - حجت الاسلام سپهوند به رسالت حوزه های علمیه در گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: برای موفقیت در این مسیر باید طلابی انقلابی، کارآمد و توانمند پرورش داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام علی سپهوند، ظهر امروز در نشست هیئت امنای حوزه علمیه امام صادق(ع) ازنا که با حضور مدیر حوزه علمیه و جمعی از اساتید حوزه در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، گفت: حوزه علمیه امروز در گا دوم انقلاب و ادامه راه انقلاب رسالت خطیری بر دوش دارد.

امام جمعه ازنا افزود: حوزه علمیه باید انقلابی بماند و انقلابی عمل عمل کند و در این راستا باید طلابی انقلابی، توانمند، کارآمد، مؤمن و متعهد تربیت کرد.

وی بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت حوزه علمیه در رشد و ارتقای دینی و فرهنگی جامعه تأکید کرد و بیان داشت: در این راستا باید برنامه های تبلیغی حوزه علمیه تقویت شود.

حجت الاسلام سپهوند به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه جهاد تبیین اشاره و عنوان کرد: امروز رسالت حوزه علمیه در جهاد تبیین رسالتی سنگین، مهم و حساس است.

وی با تأکید بر ضرورت تقویت حضور مبلغان حوزه علمیه در جامعه و تقویت برنامه های تبلیغی به صورت تبلیغ چهره به چهره و بهره مندی از فضای مجازی گفت: با بهره مندی از فرصت ها باید جلوی هجمه ها و آسیب های اجتماعی گرفته شود.

گفتنی است، در پایان این نشست در خصوص فعالیت های حوزه علمیه شهرستان ازنا در سال ۱۴۰۰ و مباحث مختلف، بحث و تبادل نظر شد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات