۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۷۰۴۴۶۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تربیت اسلامی باید از حوزه های علمیه جوشش پیدا کند

تربیت اسلامی باید از حوزه های علمیه جوشش پیدا کند
لرستان- حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به رسالت حوزه در رشد و ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه اشاره کرد و گفت: تربیت اسلامی باید از حوزه های علمیه جوشش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در دیدار معاون تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه کشور که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: پیام دین مبین اسلام تهذیب و تربیت اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تهذیب و تربیت اسلامی را عصاره معارف اسلامی خواند و افزود: در راستای تحقق این مهم باید همگی به خوبی تلاش کنیم.

وی از حوزه های علمیه پرچمداران صیانت از ارزش های قرآنی در جامعه یاد کرد و گفت: حوزه علمیه در ادامه راه انقلاب و تحقق اهداف و آرمان های انقلاب رسالت خطیری بر دوش دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان کرد: باید از ظرفیت حوزه در رشد و ارتقای فرهنگ دینی جامعه به خوبی بهره مند شد.

وی با بیان اینکه تربیت اسلامی باید در حوزه های علمیه جوشش پیدا کند، اظهار داشت: فرهنگ اسلامی و معارف اسلامی ماموریت ویژه طلاب و روحانیون است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه هستند، افزود: طلاب و مبلغان باید فرهنگ اسلامی را در جامعه گسترش دهند و از فرصت های تبلیغی نباید غافل شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت تقویت و گسترش برنامه های قرآنی تأکید کرد و گفت: حوزه های علمیه برنامه های قرآنی و تهذیبی را منسجم و هدفمند اجرا کنند./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات