۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۷۰۴۴۹۳
رییس جمهور در فرودگاه شهدای ساری عنوان کرد؛

رفع موانع و مشکلات مازندران با برنامه ریزی دقیق

رفع موانع و مشکلات مازندران با برنامه ریزی دقیق
رییس جمهور با اشاره به ظرفیت های بسیار زیاد استان در بخش های مختلف گفت: امروز در جلسات به یک تصمیمی خواهیم رسید که موجب به رفع مشکلات استان شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، آیت الله رئیسی، رییس جمهور در هفدهمین سفر استانی خود امروز با استقبال رسمی نماینده ولی فقیه و استاندار وارد استان مازندران شد.

رییس جمهور در فرودگاه شهدای ساری در جمع خبرنگاران، مازندران را استانی تولید کننده در حوزه کشاورزی معرفی کرد و گفت: این استان به عنوان قطب کشاورزی درای ظرفیت های بسیاری است.

وی افزود: خداوند به این استان نعمت دریا، جنگل، زمین حاصل خیز و از همه مهم تر نیروی انسانی کارآمد را مرحمت کرده است.

ریس جمهور با بیان این که مازندران در محصولات کشاورزی در موارد زیادی به عنوان قطب های اول تا سوم کشور است، ادامه داد: اما با همه ظرفیت ها و امکاناتی که از لحاظ کشاورزی، معادن و شهرک های صنعتی خیلی خوب در این استان وجود دارد ما شاهد مشکلات و کمبودهای جدی در مازندران هستیم.

آیت الله رئیسی در ادامه سخنان خود با اشاره بررسی و احصاء مشکلات و موانع استان از سوی مسؤولان، خاطرنشان کرد: همچنین استاندار و نماینده ولی فقیه در استان و مسؤولان استان هم نکاتی را مطرح کردند که امروز در جلسات به یک تصمیمی خواهیم رسید که موجب به رفع مشکلات استان شود.

رییس جمهور در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به این که مازندران استانی است که ظرفیت های قابل توجهی در آن است، گفت: اگر برنامه ریزی دقیق و حساب شده ای شود از این ظرفیت ها بسیار می توان نه تنها برای استان بلکه برای کشور استفاده کرد.

گفتنی است؛ همزمان با هفدهمین سفر استانی رییس جمهور، 16 عضو کابینه نیز با حضور در شهرستان ها از نزدیک در جریان موانع و مشکلات قرار خواهند گرفت./950/

ارسال نظرات