۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹
کد خبر: ۷۰۴۷۵۰
در مدرسه فیضیه قم برگزار می شود؛

تجمع اعتراض آمیز حوزویان و مردم در محکومیت جنایت وحشیانه آل‌سعود

تجمع اعتراض آمیز حوزویان و مردم در محکومیت جنایت وحشیانه آل‌سعود
مرکز مدیریت حوزه های علمیه با صدور بیانیه ای از عموم طلاب و مردم انقلابی قم جهت شرکت در تجمع اعتراض آمیز اقدامات وحشیانه آل سعود دعوت به عمل می آورد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مرکز مدیریت حوزه های علمیه با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدام وحشیانه و بی سابقه آل سعود و نیز جنایات ددمنشانه عوامل استکبار در پاکستان و افغانستان از عموم طلاب و مردم انقلابی قم جهت شرکت در تجمع اعتراض آمیز و محکوم نمودن این اقدامات وحشیانه دعوت به عمل می آورد.

بیانیه دعوت به تجمع به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

جنایت ظالمانه رژیم سعودی در اعدام دسته جمعی ده ها تن از شیعیان مظلوم و بی دفاع در یک روز دل ها را لبریز از اندوه و قلوب مومنین را جریحه دار کرد.

این جنایت گرچه با اتهام بستن دولت سعودی به این قربانیان مبنی بر داشتن افکار و عقاید نادرست و همکاری آنها با داعش و القاعده و انصار الله یمن صورت گرفت، اما محاکمه ای کاملا غیر عادلانه و مخالف با حقوق بشر بود که با حمایت و تائید آمریکا، غرب و و رژیم غاصب صهیونیستی شکل گرفته است.

مقابله با جریان های اصیل اسلامی، ضربه زدن به وحدت اسلامی و تلاش برای تحریک احساسات جریان ها و مذاهب مختلف اسلامی هدف اصلی جبهه استکبار است.

حوزه های علمیه ضمن محکوم کردن این اقدام وحشیانه و بی سابقه آل سعود و نیز جنایات ددمنشانه عوامل استکبار در پاکستان و افغانستان از عموم طلاب و مردم انقلابی قم جهت شرکت در تجمع اعتراض آمیز و محکوم نمودن این اقدامات وحشیانه که در روز دوشنبه ساعت ۱۰:۳۰ صبح در مدرسه فیضیه برگزار می شود دعوت به عمل می آورد.

فبعدا للقوم الظالمین

ارسال نظرات