۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۷۰۴۷۵۸

رژیم صهیونیستی از سلاح مقاومت ناخشنود است

رژیم صهیونیستی از سلاح مقاومت ناخشنود است
رئیس شورای سیاسی حزب الله اعلام کرد کسانی که از خلع سلاح حزب الله حمایت می‌کنند، به رژیم صهیونیستی خدمت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ؛ رئیس شورای سیاسی حزب الله تأکید کرد رژیم صهیونیستی از سلاح مقاومت ناخشنود است و آن را تهدیدی علیه خود می‌داند از این رو هر کس خواستار خلع سلاح نیرو‌های موجود در لبنان باشد به این رژیم خدمت می‌کند.

به گزارش پایگاه اینترنتی النشره، ابراهیم امین السید در نشست سیاسی حزب الله در سالن مجتمع سیدالشهدا در الهرمل خاطرنشان کرد که مقامات عالی رتبه که از مزدوران تمجید می‌کنند و آن‌ها را افرادی ملی گرا معرفی می‌کنند، قصدشان حل مشکل مزدوران در فلسطین بوده است.

او در ادامه افزود: «کشور هر روز به سوی فروپاشی می‌رود و ما را در مقابل بحران‌هایی بزرگ‌تر از توان و امکاناتمان قرار داده است و در خصوص آنچه از کشور باقی مانده است باید برای بالا بردن سطح حضور و مسئولیت‌های آن تا حد امکان بکوشیم.»

ابراهیم امین السید خاطرنشان کرد که وضعیت موجود مسئولیت بزرگی برای همه ایجاد می‌کند و باید برای کمک به مردم خود و کاستن از بحران‌های آن‌ها که در چارچوب انتخابات نیست تا حد توان کوشش کرد. مردم وسیله‌ای برای پیروزی در انتخابات نیستند.

پس از دو شکست رژیم صهیونیستی از حزب‌الله لبنان در سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶ تحرکات محور آمریکایی-عبری-عربی برای خلع سلاح جنبش مقاومت لبنان به بهانه‌های مختلف تشدید شد. بعد از شکست همه گزینه‌های نظامی و غیرنظامی اسرائیل علیه مقاومت لبنان اکنون یک پروژه جدید با ابزار عربی برای خلع سلاح حزب‌الله مطرح شده است.

ارسال نظرات