۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۷۰۶۰۶۰
رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان مطرح کرد؛

اعزام هزار مبلغ در ماه مبارک رمضان به سراسر کشور

اعزام هزار مبلغ در ماه مبارک رمضان به سراسر کشور
اصفهان ـ رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان حدود هزار مبلغ خواهر و برادر به اقصی نقاط کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام  عبدالرسول احمدیان رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، با اشاره به اعزام یک هزار مبلغ خواهر و برادر به نقاط مختلف کشور، گفت: این دفتر با توجه به رسالت فرهنگي، تبليغي و انقلابي خود برای تبليغ دين مبين اسلام و گسترش معارف اسلامي در ماه مبارک رمضان با رويکرد جهاد تبیین، مبلغان را به صورت فردی و گروهی اعزام کرده است.

وی افزود: با توجه به ضرورت رونق محافل دینی در زمان کاهش همه گیری ویروس کرونا که در سال های گذشته با محدودیت های زیادی رو به رو بوده، اعزام حداکثری مبلغان برای ماه مبارک رمضان برنامه ریزی شد.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: در ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا، فعالیت‌های تبلیغی حضوری کاهش چشمگیری داشت و عمده فعالیت ها به صورت تبلیغ مجازی انجام شد و در سال بعد با گسترش واکسیناسیون و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، تبلیغ حضوری افزایش یافت و در سال جاری با مطلوب تر شدن شرایط و با تأکید بر دستورالعمل های بهداشتی، اعزام حضوری رشد خیلی بیشتری پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: در پایان سال گذشته با هدف ارتقا سطح علمی و مهارتی مبلغان، سلسله نشست‌های علمی و تخصصی تبلیغ با محوریت نهج‌البلاغه به صورت حضوری و ۳۲ عنوان دوره و کارگاه با موضوعات اعتقادی، قرآن و تفسیر، احکام شرعی، جامعه‌شناسی، روانشناسی و... به صورت مجازی برگزار شد.

حجت الاسلام احمدیان در پایان گفت: پیوست رسانه ای برای تبلیغ ماه مبارک رمضان به مبلغان ابلاغ شده است که ضروری است امتداد رسانه ای حتی بعد از ماه مبارک رمضان نیز حفظ شود./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات