۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۷۰۶۴۰۹
نماینده ولی فقیه در کاشان:

هرگونه موضع گیری علیه اتباع غیرمنصفانه است

هرگونه موضع گیری علیه اتباع غیرمنصفانه است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی هرگونه موضع گیری برعلیه اتباع غیرمنصفانه خواند و گفت: استکبار جهانی برای اختلاف افکنی بین مسلمانان ایران وافغانستان برنامه ریزی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان برگزار شد، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب دردیدار با قاریان قرآن گفت: جلسه ۳ ساعته رهبری با قاریان قرآن بیانگر در اولویت قرارداشتن قرآن در جامعه اسلامی ایران است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار با قاریان قرآن توصیه کرد، قرائت قرآن از سوی قاری قرآن باید به گونه‌ای باشد که مردم را به سوی خدا و ذکر خدا دعوت کند و با تلاوت قرآن به یاد خدا باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین با اشاره به توصیه رهبری به مردم برای برگزاری کرسی تلاوت و کرسی حفظ در مساجد و توجه معانی قرآن، اظهار داشت: ۱۰ میلیون حافظ قرآن از مطالبات رهبرمعظم انقلاب است.

وی در ادامه با اشاره به شهادت حجت الاسلام اصلانی جانباز و برادر دو شهید و حجت الاسلام دارایی دو روحانی جهادی و انقلابی و مجروح شدن یک روحانی دیگر به دست فرد ۲۱ ساله از گروه‌های تکفیری و محکوم کردن این جنایت در کنار مضجع شریف امام رئوف، گفت: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی باید بیش ازپیش مراقب چنین حرکاتی باشند.

نماینده ولی فقیه در کاشان هرگونه موضع گیری علیه اتباع غیرمنصفانه خواند و گفت: استکبار جهانی برای اختلاف افکنی بین مسلمانان ایران و افغانستان در حال برنامه ریزی است تا از این راه بتواند به اهداف خود در منطقه برسد.

وی یادآور شد: بخشی از بازوان و یاوران سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دفاع از حرم و دفاع از جمهوری اسلامی ایران جوانان ایرانی بودند و بخش دیگرآن جوانان پاکستان و افعانستان و حزب الله، حیدریون، زینبیون، فاطمیون بودند طی ۶ سال طومار داعش را درهم پیچیدند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین به ماجرای آتش بس دوماهه در یمن اشاره کرد و اظهار داشت: ۵ فروردین ماه امسال انصارالله یمن ۱۸ نقطه مهم در جنوب و مرکز عربستان را مورد حملات پهبادی و موشکی خود قرار داد به طوریکه ۷۰ درصد تولیدات تأسیسات نفتی آرامکو متوقف شد.

وی با اشاره به اینکه امروز عربستان سعودی در یمن به بن بست رسیده است، گفت: حملات یمنی‌ها طی ۸ سال گذشته سبب شده است تا رژیم کودک کش عربستان را تسلیم کند و تقاضای آتش بس کند.

به گفته وی به آتش بس عربستان هیچ اعتمادی نیست، اما تقاضای آتش بس از سوی عربستان سعودی یک خبرخوش و یک پیروزی بزرگ برای جبهه مقاومت محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به ۲۰ فروردین ماه روز ملی انرژی هسته‌ای در ایران، گفت: در یک برهه‌ای اززمان می‌گفتند نفت کثیف و بد بو است آن را باید تحویل بیگانه بدهیم و امروز همین حرف را برای انرژی هسته‌ای ایران تکرارکردند که اگر اورانیوم غنی شده می‌خواهید از خارج وارد می‌کنیم، اما زمانی که به اورانیوم غنی شده برای تهیه داروی بیماران صعب العلاج نیاز بود تحویل ندادند.

به گفته وی با رهنمود‌های عالمانه رهبرمعظم انقلاب در تولید علم از جمله در بخش انرژی هسته‌ای امروز به مرحله خودکفایی رسیده ایم و رئیس جمهور ایران از ۹ دستاورد انرژی هسته‌ای رونمایی خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله سید مهدی یثربی نماینده ولی فقیه امام جمعه فقید کاشان، گفت: مرحوم آیت الله سید مهدی یثربی نماینده امامین انقلاب بود، هم امام راحل و هم رهبر معظم انقلاب به ایشان اعتماد داشت./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات