۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۷۰۶۵۸۳
نماینده ولی فقیه در مازندران:

شعار امسال نشان دهنده توجه ویژه رهبری به اقتصاد و معیشت مردم است

شعار امسال نشان دهنده توجه ویژه رهبری به اقتصاد و معیشت مردم است
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره به نامگذاری امسال گفت: شعار امسال نشان دهنده توجه ویژه مقام معظم رهبری به اقتصاد و معیشت مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در نشست شورای اداری استان، خدمت به مردم را مهم ترین وظیفه مدیران در نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: مدیران در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

وی با بیان این که یکی از الزامات مدیریت انقلابی، خدمت صادقانه و بی منت به مردم است، افزود: مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید همواره دغدغه خدمت به مردم داشته باشند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که مدیران باید فرصت خدمتگزاری به مردم را غنیمت بشمرند، تصریح کرد: پست و جایگاه هایی که امروز در اختیار مدیران قرار دارد تنها امانتی برای خدمت به مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که دستگاه ها و نهادهای دولتی ما باید به میدان خدمتگزاری به مردم تبدیل شوند، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران در طول چهار دهه اخیر همواره در خط نظام و انقلاب گام برداشته اند و به همین دلیل لایق بهترین ها هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که مشکلات امروز کشور با وحدت و همدلی و روحیه خدمتگزاری مسؤولان به حداقل خواهد رسید، بیان داشت: با استقرار دولت سیزدهم، فصل خدمتگزاری به مردم آغاز شده و مدیران باید این فرصت به وجود آمده را غنیمت بشمرند.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین اشاره کرد و گفت: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت تحقق مطالبات رهبری در سال جدید بهره گرفته شود.

وی با بیان این که تحقق شعار ابلاغی مقام معظم رهبری با رویکرد علم و دانش ضروری است، خاطرنشان کرد: باید به گونه ای تلاش شود تا تولید در کشور به سوی دانش بنیان حرکت کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با تأکید براین که به طور حتم توجه به تولید و افزایش دانش بنیان این بخش به تقویت اقتصاد داخلی کشور کمک خواهد کرد، افزود: راه برون رفت کشور از بسیاری مشکلات اقتصادی توجه به تولید داخلی است.

امام جمعه ساری با بیان این که شعار امسال نشان دهنده توجه ویژه مقام معظم رهبری به اقتصاد و معیشت مردم است، تصریح کرد: همه مدیران و مسؤولان کشور وظیفه دارند برنامه های خود را بر طبق شعار سال طراحی کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران، تقویت تولید را یکی از مهم ترین راه های حل معضل بیکاری در کشور دانست و خاطرنشان کرد: مدیران باید کار مردم را جدی بگیرند و در خدمت رسانی به مردم، شهدا را الگو قرار داده و از هیچ تلاشی فروگذار نکنند./950/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱
احسنت
0
0