۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۷۰۶۹۷۱

اعلام آماده‌باش کامل گروه‌های مقاومت فلسطینی برای دفاع از بیت المقدس

اعلام آماده‌باش کامل گروه‌های مقاومت فلسطینی برای دفاع از بیت المقدس
گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه ضمن اعلام بسیج مردمی در همه اماکن حضور فلسطینی‌ها، خواهان آماده‌باش کامل برای دفاع از بیت المقدس و مسجد الاقصی شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «جمیل مزهر» عضو دفتر سیاسی جبهه مردمی آزادی فلسطین در بیانیه‌ای به نیابت از گروه‌های مقاومت که در دفتر «یحیی السنوار»، رئیس دفتر حماس در غزه تشکیل جلسه داده بودند، گفت: در این جلسه مقرر شد بسیج مردمی و سراسری در همه اماکن حضور فلسطینی‌ها در داخل اراضی اشغالی و دیگر مناطق نظیر کرانه باختری و نوار غزه اعلام شود.

بر اساس این بیانیه، از همه مردم فلسطین ساکن بیت المقدس و کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی خواسته شده برای ادای نماز جمعه باشکوه و گسترده در روز چهاردم ماه مبارک رمضان به سمت مسجد الاقصی حرکت کنند و از آن در برابر شهرک‌نشین‌ها حفاظت کنند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ضمن واکنش شدید به تصمیم شهرک‌نشینان برای قربانی کردن داخل مسجد الاقصی هشدار دادند که صهیونیست‌ها با آتش‌ بازی نکنند.

برخی نهادهای افراطی یهودی اخیراً طی فراخوانی از شهرک‌نشینان خواسته‌اند با هماهنگی پلیس، قربانی‌هایی را برای ذبح وارد مسجد الاقصی کنند و سپس این قربانی‌ها را بسوزانند و خاکستر آنها را در قبةالصخره در مسجد الاقصی پراکنده کنند./۹۸۸/

ارسال نظرات