۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۷۰۷۰۷۷

اهمیت و جایگاه ستاد دیه در کلام نماینده ولی فقیه در کاشان

اهمیت و جایگاه ستاد دیه در کلام نماینده ولی فقیه در کاشان
اصفهان - حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: رضایت امام عصر(عج) بزرگترین افتخار و بزرگترین مدال برای فعالان در ستاد دیه است که باید قدر آن را بدانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی عصرامروز در دیدار اعضای ستاد دیه کاشان به اهمیت خدمت به مردم اشاره کرد و گفت: خانواده‌های زندانیان مورد حمایت خداوند و امام زمان(عج) هستند.

وی شاد کردن یک مومن را دارای جایگاه رفیعی نزد خداوند دانست و افزود: در قیامت سایبان‌هایی ایجاد می‌شود که فقط افرادی که دل مومنی را شاد کرده باشند می‌توانند از آن استفاده کنند، از این رو کمک به پرداخت بدهی مومن سبب می‌شود تا در قیامت از سایبان‌هایی که در برایشان در نظر گرفته شده است استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: هرکاری که سبب خوشحالی مومن شود نه تنها پیامبر و ائمه اطهار(ع) خوشحال می‌شوند بلکه سبب خوشحالی خداوند در عرش می‌شود.

وی با تأکید براینکه فعالان در عرصه ستاد دیه شهرستان کاشان قدرجایگاهی که خداوند به آن‌ها داده است بدانند، اظهار داشت: ستاد دیه که سبب خوشحالی زندانیان و خانواده‌های آن‌ها می‌شود، خوشحالی امام زمان(عج) و اجداد طاهرین ایشان و خداوند متعال را به همراه دارد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه فعالان در ستاد دیه باید قدردان جایگاه و زحمات خود باشند، گفت: خوشحالی معصوم در این دنیا از انسان بی نهایت است و نمی‌توان برای آن هیچ قیمتی را تعیین کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: رضایت امام عصر(عج) بزرگترین افتخار و بزرگترین مدال برای فعالان در ستاد دیه است که باید قدر آن را بدانند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خداوند در قرآن اقامه نماز با کیفیت را سبب جلوگیری از فحشا و منکرات دانسته و افزود: هر کس در پست و مقامی که قرار دارد باید برای اقامه نماز با کیفیت اطرافیان و افراد تحت پوشش خود تلاش کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: مطالعه کتاب اسرار نماز نوشته حجت الاسلام و والمسلمین محسن قرائتی و آگاهی با اسرار نمازرا سبب اقامه نماز کیفیت و جلوگیری از فحشا و منکرات دانست./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات