۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۷۰۶۶۷۶
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مسؤولان در کار‌ها رضایت خدا را در نظر بگیرند

مسؤولان در کار‌ها رضایت خدا را در نظر بگیرند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: مسؤولان در کار‌ها رضایت خدا را در نظر بگیرند و برای رضایت خداوند تلاش کنند و در کار‌ها فقط با خدا معامله کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر کاشان، گفت: مسؤولان قدردوران مسؤولیت را بدانند که این دوران به سرعت به پایان می‌رسد.

وی افزود: امام کاظم(ع) می‌فرماید، در منازل سخت قیامت خداوند سایه‌هایی دارد که تنها افرادی از آن بهره مند می‌شوند که حاجت برادر دینی خود را برآورده کرده باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: خدمت به مردم سبب خشنودی امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب است و دعای خیر آن‌ها می‌تواند همه مشکلات پیش رو را برطرف کند.

وی تأکید کرد: مسؤولان و مدیران در تمامی کار‌ها رضایت خدا را در نظر بگیرند و در مسؤولیتی که برعهده دارند برای رضایت خداوند تلاش کنند و در کار‌ها فقط با خدا معامله کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه در روایات ارزش گذاری انسان‌ها براساس همت بلند آن‌ها است، ادامه داد: در مسؤولیتی که برعهده گرفته اید همت بلند داشته باشید تا شهرستان را به عنوان یک شهر تراز اسلامی در جهان اسلام معرفی کنید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر اینکه مسؤولان برافزایش برنامه عبادی خود اهتمام داشته باشند، افزود: امیرمومنان(ع) در نامه پنجم خود خطاب به استاندار خود می‌فرماید، کار‌های بزرگی را که می‌خواهید انجام دهید با تفریح و خوشگذرانی امکان پذیرنیست.

علی هاشمی طاهری رئیس شورای شهر کاشان نیز ابتدای این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد شورای شهر کاشان با اشاره به اینکه شهرداری ۴۰۰ نوع وظیفه برعهده دارد، گفت: مطالبه گری مردم بسیار بالا است و این در حالی است که شهروندان بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان عوارض نوسازی به شهرداری بدهکار هستند.

به گفته وی عوارض نوسازی سالانه از ۲۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان عدد قابل توجهی نیست که شهروندان توان پرداخت آن را نداشته باشند.

رئیس شورای شهر کاشان گفت: شورای شهر کاشان افرادی پاک دست هستند که دنبال زیاد خواهی و مال اندوزی نیستند و برای شهرستان مخلصانه، صادقانه و متعهدانه تلاش می‌کنند و انتظاردارند همه با شورای شهر و شهرداری همکاری داشته باشند.

هاشمی طاهری در ادامه با تأکید بر عدم رضایت ازمسائل فرهنگی شهرستان کاشان، گفت: شهرداری یک پای ثابت تمام فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی شهرستان است که انتظار می‌رود همه نهاد ودستگاه‌ها با شورای شهر و شهرداری همکاری داشته باشند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات