۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۷۰۹۰۰۸
نماینده ولی فقیه در مازندران:

دولت با تحول اقتصادی به دنبال اصلاح ساختارهای اقتصادی است

دولت با تحول اقتصادی به دنبال اصلاح ساختارهای اقتصادی است
حجت الاسلام والمسلمین لائینی گفت: دولت یارانه‌هایی برای حمایت از دهک‌های مختلف درنظر گرفته است اما در این شرایط مسؤولان باید بیشتر به اقشار آسیب پذیر توجه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار دبیر و معاونان کانون‌های خدمت رضوی در استان با اشاره به این که همچنان که مردم از امام رضا(ع) چشمداشت رأفت دارند، از مجموعه منتسب به آن حضرت نیز همین انتظار را دارند، گفت: اگر این مهم محقق شود اعتقاد مردم به رأفت امام مهربانی ها بیشتر می شود.

وی با بیان این که خدمت در راستای ترویج سیره منور رضوی ارزشمند است، افزود: اگر از خدمت انقلاب به نعمت برسیم و همانند افراد خود فروخته که به پست و مسؤولیت رسیدند و انقلاب را رها کرده و با سوء مدیریت به کشور ضربه زدند پسندیده نیست.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به حضور مردم در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: جامعه شناسان، نخبگان و اندیشمندان به این نتیجه رسیده اند حضور مردم سازنده، بازدارنده و پیش برنده است، اگر امور را به مردم واگذار کنیم موفق عمل خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که دولت ها باید از تصدی گری به نظارت بپردازند، ابراز کرد: در دنیای سرمایه داری، برون سپاری در جامعه سرمایه داری صورت می گیرد اما در نظام اسلامی این مهم با ایجاد تشکل های مردمی و تعاونی ها محقق می شود تا قشر مستضعف آسیب نبیند.

وی در ادامه سخنان خود به تحول اقتصادی دولت اشاره کرد و با بیان این که دلار 4200 به کانون فساد تبدیل شده بود و حذف آن نیز باعث شوک در جامعه می شود و موجب افزایش قیمت می شود، افزود: گرچه دولت یارانه‌هایی برای حمایت از دهک‌های مختلف درنظر گرفته است اما در این شرایط مسؤولان باید بیشتر به اقشار آسیب پذیر توجه کنند.

امام جمعه ساری با بیان این که استکبار و عوامل داخلی آنان که خود مسبب به وجود آمدن وضع موجود هستند در تلاش بودند با حذف دلار 4200 کشور به نقطه جوش برسد و مردم انقلاب اسلامی را رها کنند،‌ ادامه داد: اما با تدبیر به موقع رهبر انقلاب در بحث برگزاری رزمایش مواسات و همدلی موجب شد توطئه های دشمنان انقلاب خنثی شود.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به مشکلات اقتصادی اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه گفت: جریان خادمیاران در این مقطع و شرایط باید بیشتر از سال قبل در کمک به خانواده های نیازمند فعال باشند.

وی در بخش پایانی سخنان خود با تأکید براین که خادمیاران رضوی در بحث تحقق جهاد تبیین برنامه داشته باشند، افزود: امروز بزرگترین جنگ دشمن با ما جنگ رسانه ای است که باید از ظرفیت های موجود در جهت تبیین صحیح واقعیت ها و حقایق انقلاب و نظام بهره گرفته شود./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات