۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۷۰۹۳۴۲
با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان صورت می گیرد؛

اجرای طرح نشاط و معنویت در خانواده در رضوان شهر

اجرای طرح نشاط و معنویت در خانواده در رضوان شهر
اصفهان ـ حجت الاسلام اهتمام گفت: طرح افزایش نشاط و معنویت در خانواده با همکاری فرمانداری و اداره تبلیغات اسلامی رضوان شهر گیلان در تابستان سال جاری اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام حامد اهتمام معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در جمع خبرنگاران، از دیدار با فرماندار و رییس اداره تبلیغات اسلامی رضوان شهر در گیلان و برنامه ریزی برای اجرای طرح نشاط معنوی خبر داد و گفت: اعتقاد داریم دین و مسائل معنوی، پایدارترین منبع ایجاد نشاط محسوب می شود و بخش قابل توجهی از آموزه‌های دینی به مسائل معنوی در ایجاد نشاط اشاره دارد.

وی افزود: با این دید و با توجه به نوع و سبک زندگی جمعیت 80 هزار نفری اقلیم خاص و زیبای رضوان شهر  گیلان در دیدار با فرماندار و رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهر، تصمیم گرفته شد تا مبلغان کودک و نوجوان و همچنین مشاوران خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در ایجاد نشاط و تعالی خانواده برنامه های مفصلی را در تابستان امسال داشته باشند.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: در این جلسه از ظرفیت های رضوان شهر و روستاهای اطراف بحث و گفت و گو شد و مصوب شد در ابتدا اداره تبلیغات اسلامی رضوان شهر گزارشی از وضعیت فرهنگی منطقه را تنظیم تا بر اساس آن یک برنامه ریزی مدون برای سه ماه تابستان امسال انجام شود.

حجت الاسلام اهتمام با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان، گفت: فرماندار رضوان شهر نیز با استقبال از این طرح، قول مساعد همکاری در زمینه برگزاری هرچه با شکوه تر این برنامه را بیان کرد./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات