۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۷۰۹۳۶۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران تأکید کرد؛

ضرورت تبیین و آگاهی بخشی پیرامون طرح های معیشتی دولت

ضرورت تبیین و آگاهی بخشی پیرامون طرح های معیشتی دولت
مازندران - حجت الاسلام شریف تبار بر لزوم آگاهی بخشی و تبیین در جامعه پیرامون طرح های معیشتی دولت، همراه با ارائه راهکارها و مطالبه اصولی و دقیق تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام شریف تبار، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در گردهمایی مدیران ادارات و نمایندگی های تبلیغات اسلامی شهرهای استان با بیان هدف تشکیل این نشست، بر لزوم توجه به سیاست های کلان و رویکرد ابلاغی و جدید سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد و خاطرنشان کرد: همفکری، هم افزایی و بیان نقطه نظرات پیرامون برنامه ها و مناسبت های پیش رو و همچنین تبیین سیاست های کلان وابلاغی سازمان از جمله اهداف برگزاری این گردهمایی است.

وی با تشریح و تبیین رویکرد جدید سیاست های جدید، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی شهرهای استان باید محور اتحاد و انسجام قرارگاه های فرهنگی و مردمی باشد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به این که امروز فضای فرهنگی و اجتماعی جامعه به یک رشد و بلوغ قابل توجهی رسیده است و الگوهای فعالیت های فرهنگی مشخص شده است، افزود: اما موانعی نیز در این مسیر برای فعالیت های موثر فرهنگی وجود دارد که ابتدا شناخت درست این موانع و سپس تحلیل در جهت رفع و کاهش آن باید اقدام کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران اظهار داشت: در زمانی که دشمن به دنبال در اختیار گرفتن افکار عمومی است و نفر به نفر در حال فعالیت است باید توجه بیشتری به رصد فعالیت ها و نتایج آن داشته باشیم.

حجت الاسلام شریف تبار ادامه داد: هنر تعامل و تجمیع افراد موثر فرهنگی و دغدغه مند در این عرصه یکی از مؤلفه های مهم در جهت تقویت جریان انقلاب و منافع ملی و مردمی است.

این مسئول فرهنگی بیان داشت: در عصر و زمانه امروز اقتضائات جدید و نو در حال شکل گیری است و بالطبع مدل های جهاد تبیین امروز که مد نظر مقام معظم رهبری است، نسبت به قبل نیازمند تغییر و تحول با حضور سربازان فرهنگی از صنوف مختلف است.

عضو شورای فرهنگی عمومی مازندران با تاکید بر پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری، اظهار داشت: آنچه که امروز مهم است و مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان در سال جاری مورد تاکید قرار دادند، مبحث سواد مطالبه است که باید مورد توجه همگان باشد.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم بصیرت و آگاهی آحاد جامعه در پرتو فرامین رهبری پیرامون همراهی با طرح های معیشتی دولت، همراه با ارائه راهکارها و مطالبه اصولی و دقیق، تصریح کرد: همه کسانی که امروز تریبونی در اختیار دارند، به ویژه هیأت های مذهبی و تشکل های دینی مردمی، ضمن بیان مطالبه دلسوزانه، فضای جامعه را به سمتی نبرند تا با دشمن مخرج مشترک پیدا کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه بیان داشت: یکی از راههای مهم تحقق فعالیت ها، قبل از ارائه تحلیل ها، برنامه ریزی ها و اقدامات، توجه و اعتقاد داشتن به نصرت الهی است که همواره باید سرلوحه همه فعالیت ها باشد./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات