۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰
کد خبر: ۷۰۹۹۶۹
حجت الاسلام والمسلمین طائب:

نادر طالب زاده پروفسور رسانه ای/ نادر باطل السحر قدرت رسانه ای دشمن بود

نادر طالب زاده پروفسور رسانه ای/ نادر باطل السحر قدرت رسانه ای دشمن بود
رئیس قرارگاه عمار گفت: سردار حاج قاسم هیبت نظامی آمریکا را روی زمین شکاند و نادر هیبت رسانه ای هالیوود را از بین برد و لذا این دو سردار در یک راستا مجاهدت می کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجاتماعی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار چهارشنبه در نشست تخصصی «جهاد تبیین، رسانه و حوزه های علمیه» که به مناسبت گرامیداشت مجاهد خستگی ناپذیر هنرمند متعهد و سردار تبیین مرحوم نادر طالب زاده در خبرگزاری رسا برگزار شد، گفت: حاج نادر اسلام را بلعیده بود و به اعتقاد من خدا را شهود کرده بود و براین اساس در بحث رسانه پروفسور بود و من این مجاهد را به حاج قاسم تشبیه می کنم چرا که به هر مسائلی ورود می کرد قله آن را دیده بود.

وی افزود: حاج قاسم و نادر باطل السحر دو قدرت نظامی و رسانه ای بودند و امروز با قدرت القایی و رسانه ای دشمن روبه رو هستیم و سردار حاج قاسم هیبت نظامی آنها را روی زمین شکاند و نادر هیبت رسانه ای هالیود را از بین برد و لذا این دو سردار در یک راستا مجاهدت می کردند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه نادر قطعاً شهید است، عنوان کرد: شهید واقعیتی دارد که با گفتن ما درست نمی شود و با نگفتن ما نیز از بین نمی رود و واقعیت همان چیزی است که قرآن فرموده به آنها اموات نگویید چرا که شهید انقطاع عمل پیدا نمی کند و دشمن تنها بدن نادر طالب زاده را گرفته است اما فکر و اندیشه او تکثیر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با تاکید بر اینکه دشمن در ترور حاج قاسم پشیمان شده است، اظهار کرد: دشمن پس از چندی از اینکه نادر طالب زاده را ترور بیولوژیک کرده است پشیمان خواهد شد چرا که با این کار نادر را از جسم آزاد کرده و قطعاً سقوط هالیوود از زمان نادر طالب زاده شدیدتر می شود.

وی افزود: معتقدم همسر ایشان ادامه دهنده راه نادر خواهد شد و چون وی نادر شهید را پشت سر خود دارد حرف های قوی تر از زمان حضور نادر طالب زاده خواهد زد و اثرگذار خواهد شد.

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به اثرات تقوا، ایمان و توحید در قلب انسان خاطرنشان کرد: نادر طالب زاده از نظر روابط انسانی بسیار قوی بود که وقتی انسان با او برخورد می کرد فکر می کردی سالیان سال با او رفیق هستی و این به دلیل تقوا و ایمان او بود اما مع الاسف نادر طالب زاده در رسانه ما غریب بود.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
روحت شاد ای بزرگ مرد
نادر طالب زاده عزیز رفت…….
خدایا مارا از رهروان راستینش قرار ده
خدایا طالب زاده های دیگر را تا ظهور مهدی موعود عج برایمان نگه دار
آمین
1
0
محمدی
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
ضمن عرض تسلیت شهادت آقای طالب زاده ،درجواب کسی که در مورد خانه ایشان گفته بعد از رحلت امام تمام ارثی که از پدر و مادرشان به ایشان رسیده بود توسط دولت لیبرال مصادره شد و بزرگی این مرد هم اینجا مشخص میشود که برعکس کسانیکه در انقلاب به نان ونوا رسیدن وبعد ضد انقلاب شدند ایشان همچنان محکم و استوار در خط انقلاب ماند!
مروتی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
باسلام
مرگ یک امر طبیعی و انکار ناپذیر است…ولی مرگ و نبود امثالی مثل حاج نادر طالب زاده واقعاً ضایعه ای در عرصه های فرنگی و رسانه ای که کمتر کسی پا به میدان میگذارد ودر آخر سر هم در راه ثم استقاموا شد وبهتره بگوییم شهید شد و روح شهید آوینی،حاج قاسم و بقیه شهیدان حاج نادر را در روز قدس که هدفش هم همین به آغوش گرفت و جاودانه شد..
روحش شاد و قرین رحمت الهی
1
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸
شخصیت مودب ، مخلص و تاثیر گزار …خدا رحمتشون کنه….نادر در هنر و رسانه
1
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
خدا رحمتش کند انشاءالله . یادگار دفاع مقدس بی ریا و متین یادش گرامی
1
0
صابر
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
روح بلندش شاد ودر آرامش
ایشان همرزم ودنبال روی شهید آوینی بودند ودر جایگاه خودشون علیرغم اینکه امکان بهترین نوع زندگی مادی را داشتند تمام تلاش خودش روبرای رساندن فریاد انقلاب به جهان کردند.
ایشان از انقلاب هرگز سهم خواهی نکرد وبدون هیاهو مرد عمل بودند در جبهه حساس فرهنگی…روح باندش شاد بنظرمن ایشان لیاقت نام شهید رو دارند
1
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
روح این شهید بزرگ شاد و با اولیا الله محشور شود . اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
1
0
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
این مجاهد خستگی ناپذیر و فدایی انقلاب و رهبری واقعا عاقبت بخیر شد !
در این دنیای مادی و هزار رنگ و هزار جاذبه که نفس اماره سرکش است و سرکشی میکند و هر لحظه آدم را به
.این طرف و آن طرف می کشاند!
خیلی خیلی مجاهدت لازم است تا انسان عاقبت به
شر نشود !

شر نشود !!
آن هم آدمی مثل این نادر دوران که با همه آن جاذبه های بزرگ کوچک مادی که بر سر راهش بوده واقعا مجاهدت کرده و به هر گونه زخارف دنیا پشت پا زده
و با تمام‌وجود عاشق و شیفته انقلاب و رهبری بود و با
استکبار جهانی مبارزه کرد و واقعا عاقبت بخیر شد
ان شاالله روح آن مجاهد مرد سیاسی و فرهنگی و هنری
با اولیا اللله محشور باشد
1
0