۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۷۱۰۸۸۷
حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی تأکید کرد؛

ضرورت برخورد قاطع و قانونی با عوامل دخیل در بروز حادثه تلخ متروپل آبادان

ضرورت برخورد قاطع و قانونی با عوامل دخیل در بروز حادثه تلخ متروپل آبادان
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت برخورد قاطع و قانونی با عوامل دخیل در بروز حادثه تلخ ساختمان متروپل آبادان تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در حاشیه برگزاری مراسم گرامیداشت جانباختگان حادثه متروپول آبادان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، بر ضرورت برخورد قاطع و قانونی با عوامل دخیل در بروز این حادثه تلخ تأکید کرد.

وی جان باختن ده ها نفر در این حادثه غمبار را حق الناس بزرگی دانست و افزود: کسانی که در بروز چنین حادثه ای دخالت و نقش دارند باید پاسخگو باشند.

امام جمعه ساری، حادثه متروپل آبادان را جرم بزرگی توصیف کرد و بیان داشت: باید با عوامل دخیل در این حادثه تأسف برانگیز به شدت برخورد شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه نباید به خاطر مسائل مادی جان انسان های بیگناه به خطر بیفتد، تصریح کرد: همه کسانی که در این حادثه تلخ و جرم بزرگ مقصر بودند باید نزد خداوند متعال پاسخگو باشند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی افزود: انتظار داریم همه عواملی که در این حادثه تلخ نقش داشتند و در هر جایگاه هستند شناسایی و با آنها برخورد قانونی شود.

امام جمعه ساری، برخورد قاطع و قانونی با عوامل بروز چنین حادثه تأسف برانگیزی را مایه عبرت دیگران دانست و تصریح کرد: نباید اجازه داد چنین تخلفاتی صورت گیرد که امروز شاهد بروز چنین حادثه تلخی که منجر به داغدار شدن ده ها خانواده شده است باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین در پیامی که به همین مناسبت صادر کرد از رییس دستگاه قضا و همچنین سایر دستگاه های مرتبط خواست ضمن شنایی عاملین دخیل در بروز این حادثه با آنها برخورد قانونی و بی ملاحظه شود./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات