۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۷۱۱۱۶۸
نماینده ولی فقیه در کاشان مطرح کرد؛

برنامه ریزی دشمنان برای تصرف خانه کعبه / انقلاب اسلامی حج حقیقی را احیا کرد

برنامه ریزی دشمنان برای تصرف خانه کعبه / انقلاب اسلامی حج حقیقی را احیا کرد
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به برنامه ریزی دشمنان برای تصرف خانه کعبه، گفت: انقلاب اسلامی حج حقیقی را احیا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در دیدار کارگزاران حج، مدیران کاروان‌های حج و زیارت و رئیس اداره حج و زیارت شهرستان کاشان که در حسینیه حضرت علی اکبر(ع) برگزار شد، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی حج ابراهیمی نیز احیاء شد.

وی حج قبل از انقلاب را حج بی روح دانست و افزود: دشمنان اسلام برای تصرف خانه کعبه و مرکز اسلام برنامه ریزی دارند و مدعیان خادم الحرمین الشریفین نیز خود بزرگترین «صدّ عَنْ سبیل الله» هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به این فرمایش اباعبدالله الحسین(ع) که امروز دین به دست دنیا طلبان اسیر است، اظهار داشت: کشتار ۴۰۰ زائر خانه خدا در سال ۶۶ آن هم در حرم امن خانه خدا که همه بندگان در حرم آن در امنیت هستند سبب شد تا امام خمینی(ره) اعلام کند که اگر از صدام بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت.

به گفته وی آل سعود با به شهادت رسانیدن ۴۰۰ نفر از زوار خانه خدا در سال ۶۶ مرتکب جنایتی شد که با آب کوثر و زمزم نیز تطهیر نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه فلسفه حج در این است که همه مردم از سراسر دنیا در اطراف سنگ طواف کنند تا با امام صادق(ع) تجدید بیعت کنند، گفت: حجاج هنگام طواف خانه خدا با هر طوافی که انجام می‌دهند با امام زمان(عج) بیعت دارند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی از کارگزاران حج خواست قدر لحظه به لحظه حضور خود در مناسک حج و خدمت به زوار خانه خدا را بدانند، چرا که حتی دادن آب به زائر خانه خدا ثواب بی حد و اندازه‌ای دارد به طوریکه جبرئیل دوست داشت انسان باشد و ثواب یک لیوان آب به زائرخانه خدا را داشته باشد.

وی با تأکید براینکه فرصت یک ماه حج را غنیمت دانسته و از آن بشترین بهره برداری را برای خدمت به زائران خانه داشته باشید، یادآور شد: دوست داشتن دنیا و حب به دنیا سرمنشأ همه خطا‌ها است و برای اینکه حب دنیا را از خود دور کنید یک بار صحیفه سجادیه را در مکه قرائت کنید./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات