۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۷۱۱۵۱۳

تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه سخنان توهین آمیز به پیامبر اکرم را محکوم کرد

تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه سخنان توهین آمیز به پیامبر اکرم را محکوم کرد
تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در محکومیت سخنان توهین آمیز به مقام پیامبر گرامی اسلام(ص) بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در محکومیت سخنان توهین آمیز به مقام پیامبر گرامی اسلام(ص) بیانیه ای صادر کرد.

إِنَّ الَّذِینَ یُؤْذُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ لَعَنَهُمُ اللَّهُ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ وَأَعَدَّ لَهُمْ عَذَابًا مُّهِینًا

در این ایام که ۱۵قرن از ظهور اسلام عزیز می گذرد و جهان، هر روز بیشتر از گذشته با مکتب سراسر اخلاق و کرامت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه وآله)، آشنا می شود، اظهار نظر جاهلانه برخی افراد، بیشتراز آن که از بغض و کینه اشان نسبت به اسلام حکایت داشته باشد؛ از فقدان جوهره انسانیت که معرفت طلبی است حکایت دارد. چقدر محیط های آمیخته با آیین ها و مذاهب بشری، تربیت ناسالم این افراد را به دنیال داشته است که به اظهارنظرهای نابخردانه و غیرمسؤولانه وبلکه همراه باعناد در باره آخرین فرستاده الهی و رحمة للعالمین(صلوات الله وسلامه علیه) انجامیده است.

«ان هو الا وحی یوحی الیّ»، او را ممتاز از دیگر انسان ها گردانیده است. او آخرین گیرنده وحی الهی است و هرچه بگوید و انجام دهد، قول خدا و فعل خداست «لایسأل عمایفعل و هم یسألون».

البته از این دسته تربیت یافتگان اندیشه های غیرتوحیدی غیر از این هم انتظار نمی رود؛ اما بر هر مسلمانی فرض و متعین است تا نسبت به حفظ حریم آخرین سفیر هدایت خداوند برای بشر حساس باشد، و براین اساس تشکل اساتیدسطوح عالی و خارج حـوزه علمیه قم،اعتراض شدید خودرا نسبت به توهین صورت گرفته از سوی برخی مقامات هندی، ابراز نموده و عدم تکرار این گونه جرم های نابخشودنی را کمترین خواسته جهان اسلام می داند. وبدانندکه:

«هر آینه کسانی را که خدا و پیامبرش را آزار می دهند ، خدا در دنیا و آخرت لعنت کرده و برایشان عذابی خوارکننده مهیا کرده است»

وچه بدعاقبتی در انتظار آنان است.

دبیرخانه تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حو زه علمیه قم

ارسال نظرات