۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹
کد خبر: ۶۶۱۶۵۸
عضو تشکل اساتید حوزه علمیه:

سکوت مردم کوفه در برابر مستکبران سیدالشهدا را به کربلا کشاند

سکوت مردم کوفه در برابر مستکبران سیدالشهدا را به کربلا کشاند
حجت الاسلام رفیعی گفت: سکوت در برابر جریان های استکباری امروزی در ادامه سکوت در مقابل قاتلان امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) ایشان و تقویت دشمنان اسلام است.

حجت الاسلام علی رفیعی عضو تشکل اساتید حوزه علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت احیا امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: متاسفانه با عدم اهتمام متدینین، فریضه امر به معروف و نهی از منکر به فراموشی سپرده شده و رو به تعطیلی رفته است.

حجت الاسلام رفیعی با بیان اینکه جامعه ای که به امر به معروف و نهی از منکر اهمیت ندهد، مورد عقاب خداوند متعال قرار می گیرد، عنوان کرد: لازمه احیا امر معروف و نهی از منکر این است که این واجب فراموش شده، ابتدا در خانواده ها و سپس در جامعه جاری و ساری شود.

عضو تشکل اساتید حوزه علمیه به اهمیت در نظر گرفتن شیوه های مناسب در اجرای امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و افزود: نرم خویی و پرهیز از شیوه های تند، در تاثیر گذاری امر به معروف در جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی صفات طواغیت زمان اهل بیت(ع) را منطبق برای جریان های استکباری کنونی دانست و اظهار داشت: میزان طغیان جریان استکبار در عصر حاضر بیشتر از طاغوت های زمان اهل بیت(ع) است چرا که این جریان ها به دنبال سیطره و حکومت بر تمامی مستضعفان و سراسر گیتی هستند.

حجت الاسلام رفیعی با اشاره به پیمان شکنی مردم کوفه در یاری رساندن به جریان حق، ادامه داد: سکوت در برابر جریان های استکباری امروزی در ادامه سکوت در مقابل قاتلان امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) ایشان و تقویت دشمنان اسلام است.

وی جلب رضایت خداوند متعال در عصر حاضر را نیازمند اطاعت از امام و رهبری دانست و افزود: در زمانه کنونی که فرعونیان از هر طرف برای نابودی اسلام سربرآورده اند، همه باید با بصیرت لازم در برابر فرعون های زمان قد علم کنند./1350/ت302/ف

ارسال نظرات