۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۷۱۱۸۶۵
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر عنوان کرد؛

دلارهای استکباری؛ پشتوانه فیلم موهون عنکبوت مقدس

دلارهای استکباری؛ پشتوانه فیلم موهون عنکبوت مقدس
استاد حوزه علمیه گفت: این فیلم موهون به پشتوانه دلارهای استکبار و صهیونیست جهانی و حمایت های مادی بهائیت ساخته و تولید شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر نائب رئیس مجمع طلاب حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس حضرت علی بن موسی الرضا (ع) گفت: این فیلم موهون به پشتوانه دلارهای استکبار و صهیونیسم جهانی و حمایت های مادی بهائیت خبیث ساخته و تولید شده است.

وی افزود: این خفاشان تاریک پرست با توهین به مقدسات هر از گاهی قلوب مومنین و مسلمانان را جریحه دار می کنند و باید در اینجا از جامعه متدین هنری تشکر کرد که این عمل خبیث را محکوم کردند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر گفت: باید بدانیم از روز اول اسلام قبیله های خود شیفته دنیاپرست و شهوت رانان بی اعتقاد دور از توحید و قبیله های خودمحور به دنبال این بودند که با تکبر، خودشیفتگی و دور از تقیدات دینی خودشان را مانند آفتاب پرستان هر روز به رنگی در آورند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه افراد سست ایمان جایگاهی در میان مردم ندارند، اظهار کرد: باید بدانند ملت بزرگ اسلام با انسجام، وحدت و یکپارچگی این عمل استکباری و خبیث را که در واقع به دنبال محک زدن مردم هستند را محکوم می کنند.

وی با تاکید بر اینکه از قشر هنرمند متدین تقاضا داریم راه خودشان را از بیگانه پرستان و تن فروشان وطن فروش جدا کنند، تصریح کرد: از مبادی فرهنگی انتظار می رود لیست سیاه نام این افراد به عنوان هنرمند را از مانیفست دستگاه های فرهنگی و هنری برای همیشه محو کند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در پایان با بیان اینکه هرگز ابرهای تیره با گفتار تاریک خود نمی توانند چهره خورشید گونه علی بن موسی الرضا(ع) را از مردم پنهان کنند، خاطرنشان کرد: شیعه و سنی به امام رضا (ع) عشق می ورزند و باید بدانیم اگر دیگران این درک را ندارند باید در این مفهوم به تحلیل درست برسند.

ارسال نظرات