۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۷۱۱۹۱۸
نماینده ولی فقیه در کاشان تبیین کرد؛

برکات حضور «کاروان زیر سایه خورشید» در شهرهای مختلف

برکات حضور «کاروان زیر سایه خورشید» در شهرهای مختلف
اصفهان - حجت الاسلام والمسلمین حسینی به تبیین برکات حضور «کاروان زیر سایه خورشید» در شهرهای مختلف پرداخت و گفت: این کاروان نعمت «مودة فی القربی» را تبیین می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در دیدار اعضای کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به کاشان، گفت: در بین زائران اهل بیت(ع) جایگاه زائران امام رضا(ع) از همه والاتر وبالاتراست.

وی افزود: حضور و فلسفه کاروان‌های زیر سایه خورشید با حضور خادمان حرم رضوی در سراسر ایران تبیین و معرفت افزایی نعمت مودت فی القربی با محبت و مودت علوی و رضوی در بین مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: کاروان‌های زیر سایه خورشید مشعلی را در دل‌های مردم سراسر ایران به‌ویژه نسل جوان روشن کرده‌اند که عامل افزایش دلگرمی و امید و نشاط معنوی در کشور شده است.

وی ادامه داد: حتی حضور خادمان حرم رضوی با کاروان‌های زیر سایه خورشید در زندان‌ها، مراکز ترک اعتیاد و بهزیستی که کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند اقدام بسیار امیدوار کننده، سازنده، هدایتگر و نجات بخش گرفتاران و نیازمندانی است که از همه جا قطع امید کردند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات