۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۷۱۲۱۰۰

نشست رئیس مرکز خدمات و مدیران و اساتید مدارس علمیه استان چهارمحال و بختیاری

نشست رئیس مرکز خدمات و مدیران و اساتید مدارس علمیه استان چهارمحال و بختیاری
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با حضور در استان چهارمحال و بختیاری با مدیران و اساتید مدارس علمیه این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سید جمال‌الدین میر محمدی رئیس مرکز خدمات در سفر استانی به چهار محال و بختیاری با مدیران و اساتید مدارس علمیه این استان دیدار و گفت و گو کرد.

وی بعد از شنیدن نظرها، پیشنهادها و دغدغه‌های مدیران حوزه‌های علمیه استان نسبت به خدمات مرکز و مشکلات طلاب استان، توضیحاتی درباره خدمات و اقدامات مرکز در راستای کاهش این مشکلات ارائه کرد.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه تصریح کرد: در بحث توانمندسازی معیشتی خانواده طلاب قدم‌های مهمی برداشته شده است و مرکز در حال فراهم‌سازی بستری مناسب برای افزایش این خدمات است.

وی به رویکرد مرکز در هدفمندسازی خدمات همسو با رسالت حوزوی طلاب اشاره کرد و گفت: در طرح هدفمندسازی خدمات، طلاب مجرد نیز در نظر گرفته شده‌اند و از خدمات این طرح بهره‌مند می‌شوند.

در این دیدار، مدیران مراکز حوزوی و مدارس علمیه استان چهارمحال بختیاری از اجرای طرح هدفمندی خدمات و حمایت از جامعه نخبگانی و همچنین حضور رئیس مرکز خدمات در این استان و دیدار با مدیران و اساتید حوزوی و معمرین استان قدردانی کردند.

ارسال نظرات