۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۷۱۲۳۸۳
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه خبر داد؛

۱۵۰ موکب در کرمانشاه برای میزبانی از زوار اربعین برپا می شود

۱۵۰ موکب در کرمانشاه برای میزبانی از زوار اربعین برپا می شود
کرمانشاه ـ مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه از برپایی ۱۵۰ موکب در کرمانشاه برای خدمت رسانی به زوار اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، بهمن صحرایی امروز در نشستی با خبرنگاران اظهار داشت: مردم کرمانشاه از سالیان خیلی دور میزبان خوبی برای زوار عتبات عالیات بوده‌اند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه گفت: موکب های استان همه ساله در دو مسیر تردد زوار عتبات عالیات از مرزهای خسروی و مهران مشغول خدمات رسانی به زوار عتبات عالیات می‌شوند.

وی با اشاره به فعالیت بیش از 170 موکب شناسنامه دار در استان کرمانشاه، گفت: از این تعداد 150 موکب در داخل استان و 27 موکب هم در کشور عراق مشغول خدمات رسانی به زوار می‌شوند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه گفت: امیدواریم امسال شاهد افزایش تعداد موکب‌های استان برای خدمات رسانی به زوار عتبات عالیات در اربعین باشیم.

وی با اشاره به ضرورت اخذ مجوز برای برپایی موکب، افزود: علاقه مندان به راه‌اندازی موکب و نیز صاحبان موکب‌هایی که پروانه‌ آن‌ها منقضی شده است، با مراجعه به سامانه موکب‌داری به آدرس http://mokeb.atabat.org نسبت به تمدید پروانه و یا دریافت مجوز اقدام کنند.

صحرایی خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند برای دریافت راهنمایی یا به دفاتر ستاد بازسازی عتبات عالیات استان و شهرستانها مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های 38255050 و 38256060 تماس بگیرند./1400/

ارسال نظرات