۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۷۱۲۵۳۰

دولت برای تحقق شعار مسجدمحوری هدف و برنامه دارد

دولت برای تحقق شعار مسجدمحوری هدف و برنامه دارد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسجدمحوری فقط یک شعار نیست بلکه بازگشت به آن جزو سیاست‌های مهم و اولویت‌دار دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی، روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرضا که در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، افزود: دولت برای تحقق شعار مسجدمحوری هدف و برنامه دارد.

وی اظهار داشت: تححق  شعار مسجدمحوری با همراهی مردم در دوره همین دولت محقق خواهد شد و برکات و آثار ارزشمند آن را بزودی شاهد خواهیم بود.

ویر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان، توسعه و آبادانی اماکن دینی و مذهبی را نیز دستور کار محوری وزارت متبوع خود و دولت مکتبی و مردمی سیزدهم برشمرد و افزود: امروز رویکرد رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور ولایی ایران اسلامی نیز بر همین مبنا استوار است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: موضوع احداث یک خیمه بزرگ در امامزاده شاهرضا از سال ها قبل در این آستان نورانی مطرح بوده است که ما در  دولت سیزدهم آن را پیگیری خواهیم کرد و به سرانجام خواهیم رساند.

وی که بعنوان نماینده تام‌الاختیار رییس جمهور در سفر استانی به شهرستان شهرضا سفر کرده است، افزود: این امامزاده قُطب فرهنگی شهرضا و محل مناسبی برای فعالیت های فرهنگی و فکری این خطه محسوب می شود.

به گزارش  ایرنا، آیت‌الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور و اعضای هیات دولت در بیست و پنجمین سفر استانی خود، صبح امروز پنجشنبه وارد اصفهان شدند. 

در سفر رییس جمهور به اصفهان ۲۲ عضو هیات دولت، وی را همراهی می‌کنند و بعنوان نماینده تام الاختیار ایشان، ضمن بازدید از طرح های در حال اجرا و نیمه تمام در شهرستان‌های استان برای رفع مشکلات عمومی و سامان بخشی به دشواری‌های مُبتلابه همگانی در قالب ضوابط و قوانین جاری می‌کوشند.

برای سفر یکروزه رییس جمهور، بازدید از مناطق مختلف استان، دیدار و نشست با اقشار مردم، رایزنی و تبادل نظر با نُخبگان، شرکت در شورای اداری استان و حضور در نشست خبری، برنامه‌ریزی شده است.

شهرستان شهرضا در ۸۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

ارسال نظرات