۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۷۱۲۶۷۱
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

جهاد تبیین نقشه راه کشور است

جهاد تبیین نقشه راه کشور است
لرستان-حجت الاسلام هاشمی جهاد تبیین را نقشه راه کشور خواند و گفت: همه ما در راستای جهاد تبیین در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رسالت و مسئولیت سنگینی بر دوش داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، ظهر امروز در جلسه جهاد تبیین در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور حجت الاسلام والمسلمین عیدی، نماینده مقام معظم رهبری در کشور بوسنی و هرزگوین برگزار شد، گفت: جهاد تبیین یکی از کلید واژه هایی است که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: جهاد تبیین به عنوان نقشه راه برای کشور است و مسئولیت همه ما در این راستا سنگین است.

وی خاطرنشان کرد: اهمیت و ضرورت توجه به مسأله جهاد تبیین در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مسؤولیت های ما را بیشتر می کند.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به برگزاری کنگره ۶ هزار و ۵۴۴ شهید لرستان که قرار است سال آینده برگزار شود، گفت: برگزاری این کنگره فرصتی برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی تصریح کرد: در راستای تبیین و تروج فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه بین نسل نو باید از فرصت ها و ظرفیت ها استفاده شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان اظهار کرد: ما هرچه داریم به برکت خون شهدا است، تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لازمه ادامه راه شهدا است.

وی در پایان بیان کرد: استان لرستان با ۱۲۰ هزار جامعه هدف ایثارگری و برنامه هایی که دارد یکی از استان هایی است که در کنار ایلام و خوزستان در رأس ایثارگری قرار دارد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات