۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۷۱۳۱۶۱
نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد؛

لزوم آشناسازی جامعه با مبانی مهدویت

لزوم آشناسازی جامعه با مبانی مهدویت
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با تأکید براین که نباید امام عصر(عج) در بین ما مهجور شود، گفت: باید امام زمان شناسی را در جامعه تقویت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در نشست شورای سیاست گذاری بنیاد مهدویت استان با اشاره به اهمیت ترویج مسأله انتظار و مهدویت در جامعه گفت: دغدغه مندی اعضای شورای سیاستگذاری مهدویت برای ترویج فرهنگ ناب انتظار شایسته تحسین است.

وی با بیان اینکه همه خدمات، زحمات و مجاهدت های ائمه اطهار(ع) در طول تاریخ به امام زمان(عج) رسیده است، افزود: ایشان وارث ائمه معصومین(ع) هستند.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: سپر قرار دادن جلوی امام زمان(عج) وظیفه و وجوب عینی دارد و جامعه باید امام زمان(عج) شناس شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اهمیت امام زمان شناسی بیان داشت: دوران ظهور حضرت ولى عصر(عج) زمان تكامل جامعه بشرى است و امام زمان(عج) باوری به صورت عمیق و امام زمان یاری نیز باید در جامعه تبیین شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با تأکید بر اینکه نباید امام عصر(عج) در بین ما مهجور شوند، تصریح کرد: باید در درون خود فرآیند نصرت ولیّ خدا را رقم بزنیم و امام زمان شناسی را در جامعه تقویت کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه باید از همه ظرفیت ها به منظور ترویج مسأله انتظار و مهدویت در جامعه بهره گرفته شود، خاطرنشان کرد: فرهنگ مهدویت سرشار از امید و نشاط است و جامعه‌ای که فرهنگ مهدویت و انتظار در آن رشد و گسترش پیدا کند یأس و ناامیدی در آن راه ندارد.

وی با تاکید بر اینکه منتظر واقعی کسی است که علاقه و محبت او قلبی باشد، گفت: باید سعی کنیم تا زندگانی ائمه معصوم(ع) را در زندگی خود اجرا کنیم تا زمانی که امام عصر ظهور نمود آمادگی کامل در وجود ما استوار باشد./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات