۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۷۱۳۱۷۶
امام جمعه ساری:

دستگاه قضا با انحصارها مقابله کند

دستگاه قضا با انحصارها مقابله کند
مازندران - امام جمعه ساری با تأکید بر مبارزه دستگاه قضا با انحصار ها، گفت: مبارزه با فساد، متجاوزان به انفال و منابع طبیعی باید در دستور کار دستگاه قضا قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر به تولید این مواد در کشور افغانستان اشاره کرد و با بیان این که آمریکایی ها بعد از سال ها افغانستان را ویرانه تحویل داد، گفت: آمریکا در هر کشوری که وارد شود برایش عمران آبادی آن کشور مهم نیست بلکه تنها به دنبال سیاست ضد بشری و استعماری خود است.

وی افزود: نتیجه این سیاست های غلط فزونی مواد مخدر و آسیب هایی بود که کشورمان در این خصوص متحمل شد.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به سالروز واقعه هفتم تیر و شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران ایشان از سوی منافقان کوردل اشاره کرد و گفت: امروز منافقان در دامن همان آمریکا و کشورهایی که همیشه به دنبال سلطه بودند قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه یکی از مهم ترین وظایف دستگاه قضا را برقراری عدالت و مبارزه با بی عدالتی و فساد عنوان کرد و گفت: قوه قضائیه باید در جریان تولید، به جریان انداختن آن و بر طرف کردن موانع موجود در این بخش و همچنین برخورد با احتکار کنندگان، گران فروشی و هرج و مرج نقش آفرینی کند.

وی بر ضرورت برخورد قاطع دستگاه قضا با عوامل اخلال در توزیع مناسب کالا در جامعه تأکید کرد و گفت: دستگاه قضا باید با نظارت دقیق خود با احتکار کنندگان و گران فروشان در جامعه برخورد قاطعی داشته باشد.

امام جمعه ساری با تأکید بر اینکه دستگاه قضا باید با انحصار ها مبارزه کند، ادامه داد: مبارزه با فساد، متجاوزان به انفال و منابع طبیعی باید در دستور کار دستگاه قضا قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امروز جریان تجاوز به منابع طبیعی از غرب مازندران به شرق مازندران کشیده شده است، خاطرنشان کرد: عرصه طبیعت، انفال به ویژه جنگل ها نباید به عرصه سوء استفاده کنندگان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر اینکه در تبدیل و تغییر کاربری اراضی کشاورزی قوه قضائیه مسئولیت سنگینی بر عهده دارد، تصریح کرد: در مفاسد، تجاوز به طبعیت و محیط زیست از قوه قضائیه مطالبه جدی داریم./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات