۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۷۱۳۸۷۴
حجت الاسلام یونسی تشریح کرد؛

گزارشی از اردوی تابستانه مؤسسه امیر بیان

گزارشی از اردوی تابستانه مؤسسه امیر بیان
مسئول برگزاری اردوی تابستانه مؤسسه امیر بیان قم به ارائه گزارشی از روند برگزاری این اردوی تابستانه پرداخت.

حجت الاسلام سیدعبدالله یونسی مسئول برگزاری اردوی تابستانه مؤسسه امیر بیان قم در گفت‌وگو با سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، به ارائه گزارشی از روند برگزاری این اردوی تابستانه پرداخت و گفت: سیزدهمین اردوی تابستانه آموزشی در فاز چهارم صدوقی توسط شعبه قم مؤسسه امیر بیان از چهارم تیرماه تا کنون در حال برگزاری است.

وی افزود: از ساعت ۸ صبح تا ۷ عصر همه روزه این اردو با حضور ۸۵ طلبه پیگیری می‌شود؛ سه شنبه چهاردهم تیرماه اختتامیه آن از ساعت ۵ تا ۷ برگزار خواهد شد.

اردوی تابستانه مؤسسه امیر بیان برگزار شد

این روحانی مبلغ با اشاره به سطح بندی مختلف در دوره‌های آموزشی مؤسسه امیربیان گفت: ۷۰ نفر از حاضرین در اردوی تابستانه، در سطح یک و ۱۵ نفر نیز در سطح دو حضور دارند که از بین ۲۰۰ نفر گزینش شده و پس از بررسی موارد آموزشی شرایط حضور در دوره را اخذ کردند.

وی اظهار داشت: طبق سطح بندی آموزشی اگر طلاب مؤسسه امیربیان سطح دوم را تمام کنند فارغ التحصیل شده و مدرک مؤسسه را اخذ می‌کنند.

حجت الاسلام یونسی گفت: انگیزه سازی، اجرای ذکر مصیبت، تولید کامل سخنرانی پیام محور، اجرای کامل سخنرانی سرفصل‌های دوره تابستانه برای دانش پژوهان سطح یک مؤسسه امیربیان هست و برای عزیزان سطح دو نیز ماندگاری کلام، سخنرانی شاد، سخنرانی چندرسانه‌ای تدریس می‌شود.

اردوی تابستانه مؤسسه امیر بیان برگزار شد

ارسال نظرات