۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۷۱۳۹۹۸

مراسم اختتامیه مسابقات نهج البلاغه محور در کاشان برگزار شد

مراسم اختتامیه مسابقات نهج البلاغه محور در کاشان برگزار شد
اصفهان - اختتامیه مسابقات نهج البلاغه محور موسسه امیرالمؤمنین(ع) در کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مجتبی حسن زاده در مراسم اختتامیه مسابقات نهج البلاغه محور در شهرستان کاشان، گفت: مسابقات «ابرک» و «اول شخص خوشبخت» در سطح استان اصفهان با محوریت نهج البلاغه و با حضور کودکان و نوجوانان شهرستان‌های اراک، خمین، بروجن و تعدادی از شهر‌های دیگر برگزار شد.

وی افزود: تدارکات و برنامه ریزی این مسابقات که با هدف جذب کودکان و نوجوانان و آشنایی آن‌ها با نهج البلاغه برای استفاده از آن در زندگی خود انجام شد از بهمن ماه سال گذشته آغاز شد.

حجت الاسلام حسن زاده ادامه داد: مسابقه ابرک ویژه دانش آموزان پایه اول تا ششم ابتدایی با محور‌های نقاشی و طراحی، سخنرانی، شعرخوانی و قصه گویی، نمایش عروسکی و تولیدات رسانه‌ای به صورت مجازی و حضوری و با دو موضوع رعایت ادب و مهدویت برگرفته از یکصدمین خطبه و حکمت پنج نهج البلاغه برگزارشد.

وی یادآور شد: ارسال آثار در مسابقه «اول شخص خوش بخت» ویژه دانش آموزان هفتم تا دوازدهم با موضوعات دنیایی به سلیقه خدا و هویت برگرفته از یکصدمین خطبه و حکمت ۱۴۹ نهج البلاغه به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

مدیرعامل موسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان ابراز امیدواری کرد که این مسابقات در سال‌های آینده بصورت سراسری در سطح کشوری برگزار شود.

اختتامیه مسابقات نهج البلاغه محور موسسه امیرالمؤمنین(ع) با همکاری اداره آموزش و پرورش کاشان و آران و بیدگل، همزمان با آغاز فصل تابستان با حضور دردانه‌های علوی همراه با تجلیل از برگزیدگان این مسابقات برگزار شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات