۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲
کد خبر: ۷۱۴۰۵۷
حجت الاسلام سیدنژاد:

پاسخ به شبهات باید با ابزارهای به روز انجام شود

پاسخ به شبهات باید با ابزارهای به روز انجام شود
دبیر اختتامیه جشنواره پاسخ برتر گفت: شبهات از هر جهت در فضای مجازی علیه دین با شیوه‌های مختلف القا می‌شود لذا پاسخ به این شبهات باید با ابزارهای به‌روز انجام شود.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سیدعباس سیدنژاد، دبیر جشنواره "پاسخ برتر" پیش ازظهر امروز در اختتامیه جشنواره پاسخ برتر که در سالن اجتماعات امین قم برگزار شد، اولین دوره جشنواره پاسخ به شبهات با عنوان "پاسخ برتر" را بستری برای ارائه شیوه‌های نو و خلاقانه برای پاسخ به شبهات دانست.

وی با اشاره به استفاده از ابراز به روز در پاسخگویی به شبهات اظهار کرد: امروزه شبهات از هر جهت در فضای مجازی و در مجامع علمی علیه دین، انقلاب اسلامی و روحانیت با شیوه‌های مختلف القا می‌شود و لذا پاسخ به این شبهات نیز باید با ابزارهای به‌روز انجام شود.

حجت الاسلام سیدنژاد با بیان اینکه بیش از یک هزار و ۷۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که بیانگر استقبال بی‌نظیر طلاب و دانشجویان از این جشنواره است، ابراز کرد: جشنواره پاسخ برتر ویژه طلاب نبود و دانشجویان نیز در اولین دوره جشنواره پاسخ برتر شرکت کردند.

وی افزود: جشنواره پاسخ برتر به علت کرونا با تعویق یک ساله برگزار شد و از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی فراخوان این جشنواره در سال گذشته اعلام شد و امروز نیز به ایستگاه پایانی اولین دوره جشنواره رسیدیم.

حجت‌الاسلام سیدنژاد با اشاره به هشت اثر در بخش علمی، سه اثر در بخش شعر، چهار اثر در بخش هنرهای نمایشی و چهار اثر در بخش ویژه فضای مجازی تقدیر می‌شود، تصریح کرد: آیین قدردانی از دو عالم عالیقدر آیت‌الله جعفر سبحانی و علامه مصباح یزدی در این جشنواره انجام خواهد شد.

ارسال نظرات