۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۷۱۴۱۶۰
دبیر شورای مرکزی هیئات مذهبی کاشان:

گردهمایی رؤسای هیئات مذهبی کاشان برگزار می‌شود

گردهمایی رؤسای هیئات مذهبی کاشان برگزار می‌شود
اصفهان - دبیر شورای مرکزی هیئات مذهبی کاشان از برگزاری گردهمایی رؤسای هیئات مذهبی کاشان در آستانه ماه محرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سید علی اکبر جلال زاده صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران، گفت: این گردهمایی هیئات مذهبی کاشان ساعت ۲۱ دوشنبه ۲۰ تیرماه در مسجد محمدیان مرکز هیات امام حسن مجتبی(ع) واقع در خیابان فاضل نراقی برگزار می‌شود.

وی افزود: ویژه برنامه چاووش محرم در کاشان با هدف تبیین جایگاه مراسم‌های عزاداری محرم، مقابله با تهدیدات نرم دشمن و اقدامات مخرب در حوزه اعتقادی و مذهبی به ویژه نسل جوان و توجیه خادمان هیئات مذهبی و چگونگی برگزاری مراسم‌های عزاداری در شرایط کنونی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این همایش دوشنبه هفته آینده ۲۰ مردادماه از ساعت ۲۱ محل مسجد محمدیان مرکز هیات امام حسن مجتبی(ع) واقع درخیابان فاضل نراقی برگزار می‌شود، گفت: حضور خادمین و مسؤولان هیئات مذهبی شهری و روستایی شهرستان کاشان در این مراسم مهم و الزامی است.

وی افزود: با هماهنگی به عمل آمده با نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف شهرستان از جمله نیروی انتظامی، شهرداری، مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان، سازمان زیباسازی شهرداری و برخی از نهاد‌های شهرستان، امسال نیز مراسم‌های عزاداری مانند سال گذشته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد کرونا برگزار خواهد شد.

دبیرشورای مرکزی هیئات مذهبی کاشان تأکید کرد: مسؤولان هیئات مذهبی برای برگزاری عزاداری‌ها با سازمان‌ها، مجموعه‌ها و ادارات تعامل و همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد عزاداری‌های پرشور و شعوری در محرم امسال باشیم.

لازم به ذکر است، حدود هزار هیات مذهبی دارای مجوز و غیر مجوز در شهرستان کاشان فعالیت دارند بطوریکه به ازای هر ۴۰۰ نفر در کاشان یک هیئات مذهبی فعالیت دارد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات