۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۷۱۴۲۶۱

دومین دوره مجازی تحولات قوانین خانواده و زنان برگزار می شود + لینک

دومین دوره مجازی تحولات قوانین خانواده و زنان برگزار می شود + لینک
پژوهشکده زن و خانواده دومین دوره مجازی تحولات قوانین خانواده و زنان به صورت مجازی (آفلاین) را برگزار می‌کند.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، پژوهشکده زن و خانواده با هدف آشنایی پژوهشگران حوزه زن و خانواده با جریان­ها و تحولات حقوقی مهم این عرصه در سال­های پس از انقلاب تاکنون به برگزاری دوره ای با موضوع " تحولات قوانین خانواده و زنان در مصوبات پس از انقلاب و نقش آن در استحکام خانواده " اقدام می نماید.

حقوق خانواده و زنان در قوانین پس از انقلاب اسلامی ایران، دارای تحولات گسترده در بعد مدنی، کیفری، سیاسی و اجتماعی بوده است. در قانون اساسی و اسناد بالادستی همچون سند نقشه مهندسی فرهنگی کشور و سیاست های کلی خانواده تأکید شده است که همه قوانين و مقررات، برنامه‌‌ها، سياست‌‌هاي اجرايي و تمام نظامات آموزشي، فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي باید با محور قرار گرفتن خانواده صورت گیرد.

در این دوره سعی بر آن است که ضمن آشنایی با لزوم خانواده محوری در تصویب همه قوانین کشور، مصوبات پس از انقلاب در حوزه حقوق مالی و غیرمالی زن و خانواده مورد ارزیابی قرار گیرد تا مشخص شود تا  چه میزان در راستای شکل‌گیری و استحکام خانواده بوده است.

معرفی دوره: پژوهشکده زن و خانواده با هدف آشنایی پژوهشگران حوزه زن و خانواده با جریان­ها و تحولات حقوقی مهم این عرصه در سال­های پس از انقلاب تاکنون به برگزاری دوره ای با موضوع " تحولات قوانین خانواده و زنان در مصوبات پس از انقلاب و نقش آن در استحکام خانواده " اقدام می نماید.

مباحث این دوره  برگرفته از تدریس استاد حجت الاسلام مهدی سجادی امین، پژوهشگر و عضو هیئت علمی پژوهشکده زن  و خانواده در اولین دوره برگزاری آن می باشد؛ که طی 20 جلسه از  25 تیرماه تا 25شهریورماه1401 (هر هفته 3جلسه) به صورت مجازی آفلاین از طریق سامانه LMS در اختیار دانش پژوهان محترم قرار خواهد گرفت.

لینک رزومه استاد: https://b2n.ir/s51646

دومین دوره مجازی تحولات قوانین خانواده و زنان برگزار می شود+ لینک

شیوه برگزاری:

-  شیوه برگزاری دوره به صورت  مجازی (آفلاین) می باشد و به شرکت کنندگانِ در آزمون، گواهی پایان دوره از سوی پژوهشکده زن و خانواده اعطاء خواهد شد.

- هزینه دوره برای هر داوطلب 120هزار تومان می باشد.

- هزینه دوره برای هر نفر از طلاب و افراد شرکت کننده به صورت گروهی (هر گروه بیش از 5 نفر) و مراکز و نهادهای علاقمند به ثبت نام گروهی 80 هزار تومان خواهد بود.

 - هزینه صدور و ارسال گواهی تصویری 10 هزار تومان، صدور و ارسال گواهی فیزیکی 30 هزار تومانمی­باشد.

ضمنا جهت ثبت نام گروهی و یا نهادی می بایست با شماره : 02532144618  تماس حاصل فرمایید.

زمان ثبت نام:

15 تا 25تیرماه 1401

ثبت نام از طریق لینک ذیل به آدرس: http://register.wrc.ir/view.php?id=48767

 

ارسال نظرات