۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۷۱۴۴۷۸
معاون آموزش دانشگاه رضوی خبر داد؛

ارائه ۳ رشته جدید در مقاطع کارشناسی و ارشد دانشگاه رضوی

ارائه ۳ رشته جدید در مقاطع کارشناسی و ارشد دانشگاه رضوی
خراسان رضوی - حجت الاسلام دکتر امامی از اضافه شدن ۳ رشته جدید در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه علوم اسلامی رضوی در سال تحصیلی پیش رو خبر داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، حجت‌الاسلام محمد امامی، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، گفت: آزمون ورودی دانشگاه رضوی همزمان با مشهد در 18 شهر نظیر تهران، اصفهان، تبریز، شهرکرد، همدان، قم، زنجان، کرمان، ساری، اهواز، یزد، شیراز، بیرجند، بجنورد، تربت حیدریه، کاشمر، سبزوار و نیشابور برگزار شد.

وی افزود: در مجموع ۲۹۱۲ نفر شامل ۲۶۲۳ مرد و ۲۸۹ زن در این آزمون شرکت کردند که از مجموع شرکت‌کنندگان در این آزمون ۱۴۹۶ دیپلم، ۶۰۰ نفر طلبه، ۵۶۶ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و ۲۵۰ نفر در مقطع دکتری ثبت نام کردند.

معان آموزش دانشگاه رضوی گفت: میزان پذیرفته‌شدگان در مقطع کارشناسی ۲۱۰ نفر در ۳ رشته، در مقطع کارشناسی ارشد ۳۲۰ نفر در ۱۶ رشته و در مقطع دکتری ۱۲۵ نفر در ۵ رشته خواهد بود.

وی افزود: ۳ رشته جدید شامل جامعه شناسی در کارشناسی و تبلیغ و ارتباطات و فقه و حقوق وقف در مقطع کارشناسی ارشد در راستای نیازهای آستان قدس رضوی از ابتدای سال تحصیلی جدید به رشته‌های موجود این دانشگاه اضافه می‌شود./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات