۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۷۱۵۰۹۷
آیت الله کعبی عنوان کرد؛

سفر بایدن به منطقه؛ تنفس مصنوعی به هم پیمانان آمریکا و اسرائیل

سفر بایدن به منطقه؛ تنفس مصنوعی به هم پیمانان آمریکا و اسرائیل
نماینده خبرگان با بیان اینکه جهاد تمدنی ملت ایران عرصه را بر آمریکا و صهیونیسم بین الملل تنگ کرده گفت: سفر بایدن مثل معامله قرن ترامپ راه به جایی نمی برد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی نماینده مجلس خبرگان رهبری در جمع مردم اندیمشک و مراسم عید غدیر که در مصلی اندیمشک برگزار شد با اشاره به اینکه غدیر انسان ساز است، گفت: غدیر هویت ملت بزرگوار ولایتمدار ایران است که ریشه در فطرت و کرامت انسان و عشق به باورها و ارزش های متعالی دارد.

وی با بیان اینکه غدیر تمدن ساز و آغاز یک حرکت بزرگ انسانی برای ساخت جهان بر مدار ایمان و عمل صالح است، ابراز کرد: غدیر زنده است و تا ظهور منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و تحول جهانی و تشکیل دولت کریمه امام زمان (ع) در سطح جهان برمدار کرامت، عدالت، پیشرفت، صلح و امنیت ادامه خواهد داشت.

استاد حوزه علمیه با توضیح این نکته که هر انسانی یک هویتی دارد، تصریح کرد: مقیاس وزن کشی دنیا ثروت، قدرت و شهرت است اما میزان وزن کشی آخرت حق طلبی و حق گرایی است و هر کس میزان حقش سنگین تر باشد رستگارتر خواهد بود.

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این روایت که «علی مع الحق و الحق مع علی» افزود: میزان و سنجه حق در روز قیامت امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع) است لذا شخصیت انسان ها را با عشق به امام علی (ع) می سنجند.

انقلاب اسلامی ایران پرتویی از مکتب امیرالمومنین است

آیت الله کعبی تابلو و گزارش عملکرد انسان رستگار در روز قیامت را محبت و عشق به امیرالمومنین (ع) برشمرد و خاطرنشان کرد: عشق به علی (ع) یعنی عشق به توحید، عدالت، کرامت انسان، یاد خدا و توجه به آخرت  و عشق به امیرالمومنین (ع) انقلاب درونی در انسان به وجود می آورد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری کلیدواژه رستگاری انسان در زندگی فردی و اجتماعی و در حیات مدنی را عشق به مولا امیرالمومنین (ع) دانست و ابراز کرد: عشق و محبت به مولا اگر جهانی شد بحرانهای جهانی از قبیل خانواده، اخلاق، امنیت، فقر و فساد خاتمه می یابد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عشق به مولا را انسان ساز و مسؤولیت آفرین توصیف کرد و ادامه داد: حجه الوداع صرفاً انتصاب یک فرد به رهبری نبود که برخی نیز بعد جفا کنند بلکه ولایت امیرالمومنین و غدیر از گذشته تا آینده زنده و جریان دارد.

وی با اشاره به اینکه تداوم مکتب امیرالمومنین(ع) در عاشورا و انتظار است، اظهار داشت: انقلاب تمدن ساز ایران اسلامی به رهبری امام و فداکاری شهدا پرتویی از نور غدیر خم و مکتب ولایت امیرالمومنین (ع) است که در بستر زمان در دوران معاصر جاری شد.

جهاد تمدنی ملت ایران عرصه را بر آمریکا و صهیونیسم بین الملل تنگ کرده است

آیت الله کعبی با بیان اینکه جهاد تمدنی ملت ایران عرصه را بر آمریکا و صهیونیسم بین الملل تنگ کرده است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در پرتو ولایت امیرالمومنین (ع) و در پرتو ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی و حرکت امام راحل و شهدا و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب علی رغم همه فرازها و فرودها در این چهل و چند سال قوی تر شده است.

وی با اشاره به سفر بایدن به منطقه و جلسه با سران رژیم صهیونیستی و آل سعود تصریح کرد: جلسه و دورهمی بایدن برای روحیه دان به رژیم صهیونیستی، آل سعود و سران برخی از کشورهای عربی در مقابل شکست های مفتحضانه در برابر محور مقاومت است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این جلسه تنفس مصنوعی به جبهه هم پیامانان آمریکا و صهیونیسم است که همانند طرح خیانت قرن ترامپ شکست خورد و سفر بایدن نیز راه به جایی نخواهد برد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان با تشریح این نکته که به فضل الهی قرن آینده قرن ولایت محمد و آل محمد است، اظهار کرد: دولت آیت الله رئیسی شبانه روز به دنبال حل مشکلات کشور است اما متاسفانه در جراحی اقتصادی دولت برخی از سوداگران و احتکارگران عرصه را بر مردم تنگ می کنند.

ارسال نظرات