۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۷۱۵۲۹۰
حجت الاسلام روستاآزاد مطرح کرد؛

دهه اول محرم؛ بهترین و مهم ترین فرصت برای «جهاد تبیین»

دهه اول محرم؛ بهترین و مهم ترین فرصت برای «جهاد تبیین»
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از طراحی نشست هایی برای مبلغان پیش از ماه محرم با موضوعاتی مانند دستاوردهای معنوی، جهاد تبیین و اقتصاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سعید روستا آزاد معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز در گردهمایی مبلغان و گروه های تبلیغی با عنوان «پای کار مردم و انقلاب» گفت: فلسفه تشکیل این جلسه در کنار اجلاس های متفاوت، استفاده از مبلغینی است که فعالیت های اجتماعی رقم زده و منجر به توفیقات بزرگی شده اند تا پای کار مردم و انقلاب و کمک به دولت و سازمان های دولتی باشیم و این کمک توسط مردم انجام گیرد.

وی افزود: ظرفیت بی بدیلی در اختیار مبلغین هست که هر دو سه روز یک ایده و فعالیت جدید از خود بروز می دهند؛ شهید اصلانی که توسط قاتل به صورت کور به شهادت رسید و این شهادت فعالیت های جهادی شهید را بروز داد؛ این شهید سرمایه اجتماعی قابل توجهی تولید کرده بود و همه این ها حاکی است که خداوند متعال به برکت انتساب ما به خاندان اهل بیت ظرفیت بزرگی در اختیار ما گذاشته است.

حجت الاسلام روستاآزاد اظهار داشت: یکی از فرصت های مهم اقدام برای جهاد تبیین همین تبلیغ دهه اول محرم است که نشست هایی در دفتر تبلیغات طراحی شده و از شنبه شروع می شود و هر روز یک موضوع توسط یک استاد عرضه می شود.

وی با اشاره به نشست های تدارک دیده شده گفت: دستاوردهای معنوی انقلاب توسط استاد خسروپناه ارائه می شود و باید گفت بزرگ ترین دستاوردهای معنوی همین تربیت انسان های طراز مانند شهید سلیمانی و شهید اصلانی است؛ تبعا در حوزه جهاد تبیین شبهات مکرری وجود دارد که توسط استاد پناهیان ارائه خواهد شد و در پایان نیز معاون اقتصادی وزیر خارجه از ظرفیت های دیپلماسی اقتصادی سخن خواهد گفت.

ارسال نظرات