۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
کد خبر: ۷۱۶۲۷۸
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد:

بخش مهمی از علل بروز سیلاب اخیر در کشور کم توجهی به مساله آبخیزداری است

بخش مهمی از علل بروز سیلاب اخیر در کشور کم توجهی به مساله آبخیزداری است
خوزستان_نماینده ولی فقیه در خوزستان بخش مهمی از علل بروز سیلاب اخیر در کشور را کم توجهی به مساله آبخیزداری دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده، ولی فقیه در خوزستان در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه با اشاره به وضعیت سیلاب‌ها در برخی از نقاط کشور خواستار اجرای برنامه‌های آبخیزداری و آبخوان داری با هدف جلوگیری از سیلاب و کاهش خسارات ناشی از سیل شد.

امام جمعه اهواز بخش مهمی از علل بروز سیلاب اخیر در کشور را کم توجهی به مساله آبخیزداری دانست و عنوان داشت: اگر سیلاب‌ها با را اجرای طرح‌های آبخیزداری به سمت آب‌های زیرزمینی و سطحی هدایت کنیم دچار چنین حوادث تلخی نمی‌شویم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد ضمن توصیه عموم مردم به دوری از اسراف و تبذیرتصریح کرد: خداوند با اسراف و تبذیر بندگانش، نعمت‌های خود را کم می‌کند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته نمازجمعه افزود: در حالی که تحریم‌ها مدت زیادی نیست که اعمال شده اقتصاد کشور‌های اروپایی با چالش‌های جدی و تورم بالا رو به رو شده است.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: نرخ تورم در ترکیه به بالای ۸۰درصد رسیده است؛ این کشور با کشور‌های شرق و غرب مناسبات سیاسی و اقتصادی دارد، ولی تورم آن بالای ۸۰ درصد است.

امام جمعه اهواز با مقایسه تحریم‌های همه جانبه و ظالمانه قدرت‌های استکباری علیه ملت ایران در مدت ۴۳سال اخیر و تحریم انرژی در اروپا گفت: ملت ایران در سال‌های اخیر در مقابل فشار‌های اقتصادی استکبار جهانی ایستاده است. /۹۴۵۴/

ارسال نظرات