۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۷۱۷۲۹۶

پویش «ماموران راهور بدحجابان داخل خودرو را جریمه کنند»

پویش «ماموران راهور بدحجابان داخل خودرو را جریمه کنند»
مخاطبان فارس من با درج پویشی با عنوان «ماموران راهور بدحجابان داخل خودرو را جریمه کنند» نسبت به بدحجابی و کشف حجاب برخی افراد در داخل خودرو گلایه داشته و رسیدگی به موضوع را از فرماندهان پلیس خواستار هستند

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس،« مأموران راهور بدحجابان داخل خودرو را جریمه کنند » عنوان پویشی است که در سامانه فارس من ثبت شده و بیش از یک هزار شهروند از آن حمایت کرده‌اند.

 در متن این پویش آمده است: برابر قوانین جمهوری اسلامی کشف حجاب در انظار عمومی ممنوع است اما متاسفانه عده‌ای از بانوان با گستاخی بیش از حد در خودروها روسری خود را به صورت کامل برداشته و باعث آزرده خاطر شدن مردم دیندار می‌شوند.

لذا از فرمانده محترم فراجا درخواست می‌شود به عوامل محترم راهور ابلاغ کرده تا بصورت جدی با این معضل برخورد نموده و اعمال قانون نمایند.

 گفتنی است پیگیری خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از مسوولان پلیس حاکی از آن است که برخورد با کشف حجاب و بدحجابی در خودروها توسط سامانه پیامکی طرح ناظر در حال اجرا است؛ بدین صورت که به مالکان خودروهایی که در آن کشف حجاب صورت بگیرد پیامک بدحجابی ارسال شده و آنها به پلیس امنیت احضار می شوند؛ بی توجهی افراد به این مسأله حتی می تواند در مراحل بعدی توقیف خودرو را در پی داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات