۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۷۱۷۳۱۰

علمای دین، اطبای بیماری بوده که بر شجره انسانیت عارض شده است

علمای دین، اطبای بیماری بوده که بر شجره انسانیت عارض شده است
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: علمای دین، اطبای بیماری بوده که بر شجره انسانیت عارض شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی قرار امروز در گردهمایی ائمه جمعه، مسئولان ستادهای نماز جمعه و رابطین رسانه‌ای دفاتر ائمه جمعه استان اظهارداشت: بعثت همه انبیای الهی بر مسئله توحید حقیقی بنا شده است.

وی تصریح کرد: امروز بشر گرفتار دشمن بزرگ شده که در قالب‌ها و رنگ‌های گوناگون ظاهر شده و تا جهان از شر این دشمن نجات نیابد هیچ امری اصلاح نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه لیبرال دموکراسی غرب یعنی حکمت مطلق هوای نفس که بدترین نوع استبداد است، افزود: این حکومت با شعارهای مختلف مانند حقوق بشر، آزادی، وحدت و غیره با ایجاد نفاق و فساد وارد کشورها شده و بر آنها تسلط می‌یابند.

عبادی گفت: آفتی بدتر از این در دنیا برای نوع بشر وجود ندارد.

وی ادامه داد: با توجه به این موضوع در خلال انواع وظایفی که اهل علم دارند اما مسئله اصلی آشکار کردن حقیقت و شناساندن چهره اصلی دشمن به مردم بوده که این حقیقت باید به صورت صریح و روان در اختیار نوع بشر قرار گرفته تا انسان را از غفلتی که گرفتار آن شده بیدار سازد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه هر چند دشمن دم از حکومت مردم به مردم و به اصطلاح دموکراسی می‌زنند اما در صحنه عملی آنقدر مستبد بوده که تحمل یک سخن که بر خلاف میلشان بوده هر چند درست باشد را ندارند، یادآور شد: دشمن با انواع بازی‌های تبلیغاتی خود را به اهدافش نزدیک می‌سازد و در این مسیر حتی به پیامبران و کتب الهی نیز اهانت می‌کنند.

عبادی اضافه کرد: این بیماری که بر شجره انسانیت عارض شده، اطبای آن علما هستند.

وی با بیان اینکه دشمن به هر بازی می‌خواهد مشارکت ۹۸ درصدی ملت ایران را به انقلاب اسلامی زیر سوال ببرند و به قول خودشان در این مسیر از همه گزینه‌ها استفاده می‌کنند، بیان داشت: یکی از گزینه‌های اصلی آنها از بین بردن نیروهای کارآمد، کارساز و مخلص است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ادامه داد: متاسفانه با این همه تاریخ کثیف و ننگین هنوز عده‌ای از مردم به لیبرال دموکراسی غرب به عنوان انسان نگاه می‌کنند در حالی که هیچ حیوانی درنده‌تر از آنها وجود ندارد و هیچ زهری کشنده‌تر از زهر آنها نیست.

عبادی با اشاره به اینکه دشمن را نمی‌توان ضعیف شمرد، تصریح کرد: امروز کفر با تمام معنا و اسلام با تمام معنا در جنگ همه جانبه قرار دارند لذا جهادی فوری، قطعی و واجب است، افزود: نباید این صحنه را ترک کنیم که اگر این صحنه ترک شود صحنه کربلا تکرار خواهد شد.
 
وی اضافه کرد: رهبر بصیر انقلاب مسئله جهاد، تبیین و جلوگیری از تحریف را بیان کرده‌اند که برای رسیدن به آنها برنامه و طرح کارشناسانه می‌خواهد لذا ترییون‌ها فرقی نداشته و تمام نهادهایی که دارای تریبون هستند باید در این حوزه تلاش کرده و این مسائل را ساده نشمرند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه غرب از مسیحیت به عنوان ابزاری برای رسیدن به اهداف پلیدشان استفاده کرده‌اند، خاطرنشان کرد: این موضوع که سیاست از دین جدا بوده را مطرح می‌سازند به معنای این نبوده که از دین به نفع اهدافشان بهره نگیرند بلکه به این معنا بوده که افراد دین‌دار در کارشان دخالتی نکنند‌.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

ارسال نظرات