۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۷۱۷۳۶۸
نماینده ولی‌فقیه در کاشان تأکید کرد؛

لزوم بیان پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران از سوی رسانه ها

لزوم بیان پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران از سوی رسانه ها
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی به لزوم پیشرفت های ایران از سوی خبرگزاری ها تأکید کرد و گفت: بیان پیشرفت های ایران همه نگاه ها را به سوی ایران معطوف خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در مراسم معرفی خبرنگار خبرگزاری فارس در کاشان، گفت: اراده دشمن برخاموش کردن نور خدا است، اما خداوند چنین اجازه‌ای به دشمن نمی‌دهد.

وی با اشاره به اینکه یکی از صفات پیامبراکرم(ص) داعی الی الله است و خداوند او را داعی الی الله خطاب می‌کند، افزود: امام زمان (عج) نیز داعی الی الله است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تأکید بر اینکه اسلام را بر اساس راهکار‌هایی که اهل بیت (ع) ارائه کردند باید به دنیا معرفی کرد، گفت: اگر محاسن کلام اهل بیت (ع) برای مردم دنیا بیان شود، دنیا متوجه اسلام و اهل بیت (ع) خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی دعوت ۸ میلیارد جمعیت دنیا به سوی خدا را امروز برعهده جمهوری اسلامی ایران، حوزه علمیه قم و خبرنگاران و رسانه‌ها دانست و اظهار داشت: رسانه ها، صدا و سیما و تریبون و نماز جمعه، هم می‌توانند در جبهه حق باشند و هم می‌توانند در جبهه باطل باشند.

وی به چگونگی دعوت دنیا به سوی خدا اشاره کرد و با اشاره به اینکه اگر نعمت‌های خداوند را برای مردم بیان شود، مردم خدا دوست خواهند شد، گفت: یکی از راه‌های محبوبیت جمهوری اسلامی در دنیا بیان پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران طی چهار دهه اخیر است.

به گفته وی اگر پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران به مردم دنیا اطلاع رسانی شود همه نگاه‌های دنیا به طرف جمهوری اسلامی ایران معطوف خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به این فرمایش رهبرمعظم انقلاب مبنی بر اینکه خطبه‌های نماز جمعه باید امیدآفرین باشد، گفت: ایشان در فرمایشات خود از همین روش استفاده می‌کند و سخنان رهبری سرشار از امید است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کار خبرنگاری را شغل انبیاء الهی دانست و با بیان اینکه نبی خبر را از خداوند دریافت و بدون کم و زیاد به مردم ابلاغ می‌کند، یادآور شد: خبرگزاری‌ها خبر را بدون اینکه آن را کم یا زیاد کنند اطلاع رسانی کنند.

وی ادامه داد: اگر خبرگزاری‌ها خبر‌ها را همانگونه که هست منتشر کنند، مخاطبان آن‌ها مجبور نخواهند شد برای دسترسی به اخبارصحیح به چندین خبرگزاری مراجعه کنند.

به گفته وی خبرگزاری‌ها واقعیت‌ها را باید بدون کم و کاست و زیاد و کم اطلاع رسانی کند تا مخاطب اعتماد کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان خبرگزاری‌ها پل ارتباطی بین دولت و ملت دانست و افزود: خبرگزاری‌ها مشکلات مردم را به مسؤولان منتقل و پاسخ مسئولان را نیز به اطلاع مردم برسانند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب دربیانیه گام دوم انقلاب ایران را در رتبه نخست عدم استفاده از ظرفیت‌ها اعلام کرده است، تأکید کرد: خبرنگاران ظرفیت‌های شهرستان را به اطلاع مسئولان برسانند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات