۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۷۱۷۴۲۴

انتقاد نماینده ولی فقیه در کاشان از گرانی چادر

انتقاد نماینده ولی فقیه در کاشان از گرانی چادر
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی از گرانی چادر برای زنان محجبه و ارزانی البسه نامتعارف انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پنجشنبه شب در بیستمین یادواره شهدا روستای جوشقان بخش مرکزی که در آستان مقدس امامزاده محمد اوسط این روستا برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری یادواره شهدا همنشینی با شهدا و تقویت ایمان ما است.

وی با اشاره به اینکه اسلام برای توسعه و پیشرفت خود نیاز مالی تعریف کرده است و راهکار آن را نیز ارائه داده است، افزود: برخی نسبت به انجام واجبات مالی خود بی تفاوت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی از گرانی چادر برای زنان محجبه و ارزانی مانتو‌های جلو باز و آستین کوتاه و شلوار‌های کوتاه انتقاد کرد و ابراز داشت: متمکنین جامعه برای تامین لباس‌های مناسب هم برای مردان و هم برای زنان اهتمام داشته باشند.

وی ورود لباس های مشکی با برچسب‌های تهاجم فرهنگی برای نوجوانان و جوانان عزادار در محرم امسال را توطئه دشمن بر علیه اسلام دانست و افزود: دشمن امروز از راه تهاجم فرهنگی در قالب پوشش لباس مشکی در عزاداری‌ها به دنبال انحراف در عزاداری‌ها است.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: سرمایه داری که ۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه مالی دارد، یک ریال واجبات مالی خود را پرداخت نمی‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی واردات یک میلیون لیتر مشروبات الکلی تهیه شده در خارج از کشور و توزیع رایگان آن در تهران را از دیگر توطئه‌های دشمن دانست و گفت: دشمن در باطل خود هزینه می‌کند، اما ما برای دین خود هزینه نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: تماشای تلویزیون در برخی کشور‌های خارجی برای مردم آن کشور‌ها هزینه دارد، اما همین کشور‌ها برای مردم ایران شبکه‌های تلویزیونی فارسی زبان رایگان تأسیس کرده اند.

نماینده ولی فقیه درکاشان تأسیس شبکه‌های تلویزیونی را مستلزم میلیارد‌ها هزینه دانست و اظهار داشت: دشمن ۳۰ شبکه تلویزیونی رایگان را تنها به تشیع لندنی اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای نابودی اسلام هزینه می‌کند، اما ما برای حفظ اسلام حاضر نیستیم هزینه کنیم، ابراز داشت: خانواده‌های شهدا و جانبازان جان دادند و هزینه دادند تا اسلام و نظام حفظ شود، اما ما حاضر نیستیم برای حفظ اسلام هزینه کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه آیت الله مصباح در شرح حدیث می‌فرماید، امروز قبیله گرایی به معنی حزب گرایی است، افزود: اگر کاندیدایی از حزب دیگری که تقوا و تخصص بیشتری دارد و بیشتر برای انقلاب مفید است به دلیل اینکه از حزب مقابل است کنار گذاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه ملاک افراد برای خدمت به مردم و کشور و نظام باید تخصص، تدین، تعهد و تقوا باشد، گفت: امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب مردم ایران را از مردم عصر امیرمومنان (ع) و امام حسین (ع) بهتر می‌دانند.

نماینده ولی فقیه در کاشان به لزوم تکریم و خدمت به خانواده شهدا اشاره کرد و گفت: مسوؤلان در خدمت به مردم خانواده شهدا را دراولویت نخست قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و آزادگان، گفت: خانواده شهدا و جانبازان و آزادگان حق بزرگی به گردن ما دارند.

لازم به ذکر است، روستای جوشقان کاشان از بخش مرکزی این شهرستان در ۲۵ کیلومتری شمال غربی کاشان و در کنار جاده مشهد اردهال قرار دارد که در دوران کرونا یک شهید مدافع سلامت و خدمت و در دوران دفاع مقدس ۳۸ شهید را تقدیم اسلام و نظام کرده است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات