۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۷۱۷۷۱۷
نماینده مردم ساری در مجلس:

دولت اسلامی، مهم ترین رکن تحقق تمدن نوین اسلامی است

دولت اسلامی، مهم ترین رکن تحقق تمدن نوین اسلامی است
مازندران - نماینده مردم ساری در مجلس با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت، گفت: دولت اسلامی یکی از مهم ترین عناصر در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری رسا در مازندران علی بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و با تاکید بر الگو گیری مسؤولان از سبک زندگی و مشی این شهیدان والا مقام، اظهار داشت: جنس دولت سیزدهم چه در شعار و چه در عمل از جنس همان دولت انقلابی و مردمی شهیدان رجایی و باهنر است.

وی افزود: در دولت سیزدهم در بسیاری از خط مشی ها و جهت گیری ها می توان این شاخص ها را به وضوح دید و باید برای حفظ این شاخص ها و تقویت آن تلاش کرد.

بابایی کارنامی در ادامه سخنان خود، مشکلات اقتصادی و معیشتی امروز کشور را ناشی از تصمیمات نادرست دولت های گذشته دانست و خاطرنشان کرد: امروز به دلیل همان تصمیم گیری های اشتباه بسیاری از مردم با مشکلات معیشتی بسیاری مواجه هستند.

نماینده مردم ساری در مجلس با بیان این که همه دغدغه های مقام معظم رهبری، رییس جمهور، دولت و مجلس، حل مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی است، تصریح کرد: تلاش دولتمردان بر این است که این مشکلات هر چه زودتر رفع و یا کاهش پیدا کند و این مهم نیازمند هم اندیشی و برنامه ریزی همه ارکان تصمیم ساز نظام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ابلاغ سند چشم انداز جمهوری اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: برنامه توسعه و پیشرفت ایران اسلامی در سال های بعد از انقلاب همواره با مشکلاتی مواجه بوده و در برخی بخش ها پیشرفت خوبی را شاهد بودیم و در بسیاری از حوزه ها هم هنوز با مشکلاتی روبرو هستیم.

بابایی کارنامی، رفع این موانع و مشکلات را مستلزم اقدام، برنامه ریزی، مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر مجموعه ها و وزارتخانه های مرتبط دانست و بیان داشت: باید از همه ظرفیت ها در جهت رفع موانع و مشکلااتت پیشرفت امروز کشور بهره گرفته شود.

نماینده مردم ساری در مجلس همچنن با اشاره به دستاوردهای بسیار مهم و شاخص انقلاب اسلامی در سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: برنامه ریزی و تلاش خستگی ناپذیر دولت سیزدهم در جهت رفع محرومیت زدایی در کشور بر هیچ کسی پوشیده نیست و امروز باید همه ارکان تاثیرگذار کشور در جهت رفع مشکلات به دولت سیزدهم کمک کنند و به طور قطع با همدلی و وفاق همه ارکان کشور این مهم محقق خواهد شد.

رییس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت و برنامه ریزی دولتمردان در راستای تبیین برنامه های در حال اقدام و خدمات صورت گرفته و اطلاع رسانی آن برای افکار عمومی جامعه، بیان داشت: انعکاس اقدامات، خدمات، فعالیت ها و برنامه ریزی دولتمردان برای جامعه و افکار عمومی به ویژه برای رسانه های دیداری، شنیداریف مجازی و مکتوب امری اجتناب ناپذیر است.

وی ادامه داد: تبیین این دستاوردها برای نظام مقددس جمهوری اسلامی بسیار حائز اهمیت است و همه باید برای حفظ و تقویت جایگاه جمهوری اسلامی و گفتمان انقلاب تلاش کنند./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات