۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۷۱۷۷۹۴
با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران؛

پوستر پنجمین جشنواره قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه های علمیه رونمایی شد

پوستر پنجمین جشنواره قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه های علمیه رونمایی شد
مازندران - با حضور نماینده ولی فقیه در استان از پوستر پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور در استان مازندران رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با حضور نماینده ولی فقیه در استان از پوستر پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور در استان مازندران رونمایی شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در این جلسه با اشاره به اهمیت برگزاری این جشنواره بر ضرورت همکاری و تعامل همه نهادهای حوزوی و فرهنگی در برگزاری هر چه باشکوه تر این رویداد مهم تأکید کرد.

وی، برگزاری این جشنواره را فرصت مغتنمی برای شناسایی استعدادهای قرآنی در سطح مدارس علمیه دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری چنین برنامه هایی به تقویت برنامه های قرآنی در سطح حوزه های علمیه خواهد انجامید.

امام جمعه ساری با بیان این که یکی از راه های مهم رشد معنوی و اخلاقی طلاب در حوزه انس گرفتن با کلام انسان ساز قرآنی استف گفت: حوزویان باید در رشد و گسترش مبانی قرآنی در جامعه پیشگام باشند.

حجت الاسلام جواد فلاح، مدیر حوزه علمیه مازندران نیز در این نشست گفت: خوشبختانه با برنامه های مناسبی که در حوزه قرآنی پیش بینی شده شاهد یک رشد مناسب فعالیت های قرآنی در مدارس علمیه هستیم.

وی با اشاره به این که مباحث قرآنی به طور حتم مسیر را برای رشد و کمال طلبه همواره خواهد کرد، تصریح کرد: تجربه ثابت کرده هر چه میزان انس و الفت طلاب با کلام الهی بیشتر بوده، طلبه با سرعت بیشتری به مدارج علمی و اخلاقی در حوزه دست پیدا کرده است

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که جشنواره قرآنی طلاب در ۲۲ رشته ویژه خانواده طلاب و روحانیان برگزار می شود، افزود: علاقه مندان تا پایان شهریور ماه فرصت دارند برای شرکت در این جشنواره ثبت نام کنند.

حجت الاسلام فلاح، زمان برگزاری مرحله استانی این جشنواره را آبان ماه اعلام کرد و گفت: مرحله کشوری این جشنواره نیز در ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات